Gravatar

#18251 elwood 10 år siden

Giraffen (18248) skrev:
Ikke så mange store overraskelser i år, men ellers var det okay. Uncharted så helt sindssygt godt ud, selvom det var meget lidt, og ikke gameplay, vi så.

Af den grund vil jeg ikke kalde det for det mest intressante der blev vist frem, self. glæder jeg mig, og jeg havde heller ikke satser på så meget mere end en trailer, jeg er blot glad for og se det ser ud til og være på rette kurs til trods for alt den interne tumult der har været ved Naugthy Dog.

Blir spændende og se, hvad den slemme hund, kan få ud af PS4'eren :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18252 elwood 10 år siden

Giraffen (18250) skrev:
Det bedste ved Arkham Knight demoen var hvor hurtigt man kan komme rundt i byen. Det var personligt en af de ting der gjorde at jeg fandt City knapt så interessant som Asylum, stadig det bedste Batman spil. Men det ser ud til at det ikke vil være et problem mere. :)

Var også ret begejstret for Scarecrows design :)

Og damm en person der ikke har spillet Grim Fandango lucky bastard!

"Hey Manny, I could make this car faster... if you want it"
Gravatar

#18253 elwood 10 år siden

Det ku være fedt hvis de laver et commentary mode til Grim Fandango, ligesom de gjorde med Monkey Island 2.
Gravatar

#18254 elwood 10 år siden

Lidt få detaljer omkring det her med Co-op invite a friend i Far Cry 4

CO-OP
Gravatar

#18255 HonoDelLoce 10 år siden

For mig var den glædeligste overraskelse uden tvivl AC:Unity!

Paris ser enorm ud, seamless entrering af bygninger og en decideret "rewrite" af hele parkour-delen tiltaler mig! Samt hvad der ser ud til at være et HAV af sidemissioner.

Samtidigt er jeg helt vild med klippet fra UBISOFT's egen gameplay-video, hvor protagonisten hopper fra toppen af guillotinen og ned og overfalder målet. Måden, alle tilskuerne reagerer på og målet vender sig om som følge deraf - hvis det ikke blot er lavet specifikt til denne video, så ser det ultra-sweet ud!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18256 JannikAnd 10 år siden

Tim Schafer har selv tweeted, at Sony har de eksklusive konsol rettigheder til Grim Fandango, men at vi også kan forvente en udgivelse til PC - hvilket i den grad er påtrængt.
Gravatar

#18257 elwood 10 år siden

Slut med og lege med Residual :) selv om jeg da fik det til og køre, vil jeg gerne ha en rigtig widescreen understøttelse.
Gravatar

#18258 elwood 10 år siden

#18255 Jep det så sweet ud :) også mere fart over feltet ved klatring, en ting der dog umiddelbart ligner sig selv er slåskampene, men kan self. være der er mere under overfladen, men pt. så ligner det AC som vi kender det.
Gravatar

#18259 HonoDelLoce 10 år siden

elwood (18258) skrev:
#18255 Jep det så sweet ud :) også mere fart over feltet ved klatring, en ting der dog umiddelbart ligner sig selv er slåskampene, men kan self. være der er mere under overfladen, men pt. så ligner det AC som vi kender det.

Er enig i, at det i det store og hele ligner AC, som vi kender det. Men med de forbedringer, som spillet i den grad har trængt til - måske på nær kampsystemet, som du også nævner. Jeg vil dog vente med at fælde dom over det, til vi har set mere til gameplayet, for udviklerne lagde jo netop vægt på, at de også har lavet hele den del om.

I øvrigt gør det mig absolut intet, hvis der ikke er en ny "ekstra"-ting, som søslagene i Black Flag. Det var skam underholdende nok, men også meget hurtigt repetitivt. Det er netop parkour-delen og snigmordene, som tiltrækker mig, og derfor gør det mig næsten jublende, at det er netop de ting, de har haft fokus på og gjort noget ud af at forbedre.
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18260 JannikAnd 10 år siden

HonoDelLoce (18259) skrev:
I øvrigt gør det mig absolut intet, hvis der ikke er en ny "ekstra"-ting, som søslagene i Black Flag.
Den "ekstra"-ting er vel muligheden for co-op?

Skriv ny kommentar: