Hehe well der gik næsten lige så lang tid fra GTA IV, jeg er mest spændt på og se, om de kan lave det mere optimeret den her gang, fordi GTA Iv var godt nok ikke optimeret, ja ok i dag kan jeg spille det fint, men da det kom ud havde det sine problemer.
Rockstar er så stor et studie, så de har gang i andre projekter pt. også en pc conversion kan de sagtens lade en af deres "mindrer" afdelinger om.
Rygterne går på de er i gang med et nyt RDR spil. Og så er der jo lige Agent, som Take-Two fornyede deres trademark på i 2013, håber stadigvæk det blir til noget, men damm jeg ville gerne bare ha en lille bid ny info, udover at Take-Two har fornyet trademark på brandet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ahh hehe ja nu tog jeg blot annoucementen og lade lidt til, kan godt se nu at det faktisk først blir til eh November, så ja ok lige en del længere tid aligevel vel :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Tail missions er nu mere dynamiske, og har brudt op med det her failstate koncept, men det jeg blev mest glad for og høre, var hele den her downwards climbing, så man nu ikke skal hoppe ned i en høstak, eller blot hoppe ned fra et punkt og håbe på det bedste, nu er der en knap man blot holder inde, når man bevæger sig ned af så vil man automatisk begynder og klatrer ned på den hurtigeste og elegantest måde (det var det man ku se han gjorde i Demo ved E3 Konferencherne.
Damm hvor siger Ubisoft bare de rigtige ting for tiden med Unity :)
#18281 elwood 10 år siden
Rockstar er så stor et studie, så de har gang i andre projekter pt. også en pc conversion kan de sagtens lade en af deres "mindrer" afdelinger om.
Rygterne går på de er i gang med et nyt RDR spil. Og så er der jo lige Agent, som Take-Two fornyede deres trademark på i 2013, håber stadigvæk det blir til noget, men damm jeg ville gerne bare ha en lille bid ny info, udover at Take-Two har fornyet trademark på brandet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18282 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
Men jeg holder så heller ikke vejret for, at der laves en habil port til PC, det er ikke ligefrem hvad Rock Star mv. er kendt for.
#18283 elwood 10 år siden
Men nej du har da ret, deres trackrecord på det punkt er ikke fantastisk.
#18284 Lord Beef Jerky 10 år siden
Arhhhh, ca. dobbelt så lang tid.
#18285 elwood 10 år siden
#18286 elwood 10 år siden
Eneste worry er den som Jeff Gerstmann har fortalt, efter og ha prøvet det, at ens levels vidst kun kan være 4-5 screen per. creation.
Men jeg glæde rmig nu til og få det prøvet selv, ser ganske munter munter ud.
Selv om pc verden vidst har haft noget ligende i lang tid, men det er godt og se Nintendo selv lave noget officielt.
#18287 Brodersalsa 10 år siden
#18288 Giraffen 10 år siden
Little Big Planet bare med god styring.
#18289 elwood 10 år siden
IGN snakker lidt om nogen af de ting de har ændret
Tail missions er nu mere dynamiske, og har brudt op med det her failstate koncept, men det jeg blev mest glad for og høre, var hele den her downwards climbing, så man nu ikke skal hoppe ned i en høstak, eller blot hoppe ned fra et punkt og håbe på det bedste, nu er der en knap man blot holder inde, når man bevæger sig ned af så vil man automatisk begynder og klatrer ned på den hurtigeste og elegantest måde (det var det man ku se han gjorde i Demo ved E3 Konferencherne.
Damm hvor siger Ubisoft bare de rigtige ting for tiden med Unity :)
#18290 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden