Gravatar

#18291 HonoDelLoce 10 år siden

#Elwood

Jeg må også sige, at de har formået at hype mig - som jeg vist også allerede har givet udtryk for.

Man sad jo med håbet under Black Flag, at "hvis nu jeg giver denne her mission én stjerne, så kan det være, at der ikke kommer flere af dem i næste spil". Dejligt at se, at de har lyttet til det - så er spørgsmålet jo bare, om andre er enige med mig i, hvilke missioner der skulle have én stjerne :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18292 TP-DK 10 år siden

Andre der har fået adgang til Destiny's Alpha?

Har kun lige spillet den første mission indtil videre, men det virker meget fedt. Dog lyder Peter Dinklage som en der har røvkedet sig imens han har lagt stemme til.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#18293 elwood 10 år siden

HonoDelLoce (18291) skrev:
så er spørgsmålet jo bare, om andre er enige med mig i, hvilke missioner der skulle have én stjerne :D

Hehe tjaa må vente og se, jeg kan ikke en gang huske hvad karakter jeg gav dem.

Mens vi venter kan første del af deres AC Unity udvikling og forberedelse til E3 ses.

Det var den jeg så streamede ved IGN for par dage siden.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18294 Lord Beef Jerky 10 år siden

TP-DK (18292) skrev:
Andre der har fået adgang til Destiny's Alpha?

Jeg har en kode til det til ps4, men jeg har ikke fået prøvet det endnu. Hvordan fungerer en alpha kontra en beta? Er der trophies og sådan med?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18295 MoH 10 år siden

Andre som har fået en kode til BF: Hardline betaen?
Gravatar

#18296 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Jeg spiller det på PC, så'en i det små.
Gravatar

#18297 Lord Beef Jerky 10 år siden

Uf, med den nye Update, er xbox one sgu lige ved at blive min nye favorit. Har ellers været mest på ps4, men lige pludselig kan jeg tænde både xbox, sattelitmodtager og tv med enten et tryk eller to ord, og voice commands fungerer nu! Ja, det er måske små features, men de gør godt nok oplevelsen noget bedre.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18298 HonoDelLoce 10 år siden

Lord Beef Jerky (18297) skrev:
Uf, med den nye Update, er xbox one sgu lige ved at blive min nye favorit. Har ellers været mest på ps4, men lige pludselig kan jeg tænde både xbox, sattelitmodtager og tv med enten et tryk eller to ord, og voice commands fungerer nu! Ja, det er måske små features, men de gør godt nok oplevelsen noget bedre.

Jeg er bare ikke helt sikker på, hvad fordel der er ved at have en konsol tændt for at se TV?
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18299 Lord Beef Jerky 10 år siden

HonoDelLoce (18298) skrev:
Jeg er bare ikke helt sikker på, hvad fordel der er ved at have en konsol tændt for at se TV?

Når man, som jeg, er både gamer og tv-seer, gør det det ekstremt enkelt at skifte mellem de to. Eller endda se tv og spille på samme tid vha snap-funktionen, som jeg allerede har brugt ved fodbold og melodi grand prix.
Gravatar

#18300 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Det lyder ret udmattende at se tv - da jeg gjorde den slags, lå jeg bar' på sofaen og stirrede tomt ind i skærmen, nu lyder det som en ekstremsport. :p

Skriv ny kommentar: