Gravatar

#18301 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeps. Det er vildt ekstremt! Har også brugt det når ungen vil se Ramasjang, og jeg lige var i gang med et spil. Extrm!!!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18302 elwood 10 år siden

Alien Isolation live demo IGN

Lidt video og snak omkring det meget stemningsfulde spil, at der var andre mennesker og fjender ombord, var relativt nyt for mig, men kan godt se ide'en med at man får mulighed for at bekæmpe nogle fjender med våben, men der er altid risikoen for og alarmer Alien'en i spillet, som der stadigvæk kun er en af.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18303 TP-DK 10 år siden

Lord Beef Jerky (18294) skrev:
Jeg har en kode til det til ps4, men jeg har ikke fået prøvet det endnu. Hvordan fungerer en alpha kontra en beta? Er der trophies og sådan med?

Reelt set er det egentlig ikke en alpha, men det er bare et navn Bungie har givet det. Tror det er ligesom betaen bliver, udover der ikke er ligeså mange missioner og planeter med her i alphaen. Og nej ingen trophies.

Jeg spillede det i et par timer i dag, og det er helt klart et spil jeg skal have. Jeg joinede en mission med to andre spillere. Vi var alle level 5, og de første fjender vi kom til var level 8 og 9, så det krævede godt nok en del, men efter mange forsøg kom vi til bossen i missionen, som var en stor edderkop lignende robot. Desværre crashede spillet for mig lige da vi var ved at besejre den.

Prøvede også betaen af BF Hardline, og det virkede mest af alt som en brugerlavet mod til Battlefield 4. Bilerne har en mærkelig fysik der slet ikke virker realistisk, og man løber langsommere end i BF4. De to gamemodes jeg prøvede var også fesne, den ene skulle man stoppe røverne fra at plante en bombe (tror jeg :P ) og den næste handler om at begge hold skal stjæle penge og bringe tilbage til deres bil. Det hold med flest penge vinder.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#18304 elwood 10 år siden

Beta'en lyder til og blive gigantisk, interview på IGn hvor de snakkede om det, og alle de ting man ku besøge samt et easter egg der var gemt, jeg troede han snakkede om Beta'en, men der sluttes så emd og og sige, and that is just in the Alpha.

Så damm den beta lyder til og blive stor, men det også som Bungie siger vigtig for dem og vise mere omkring hele aspektet med historien i spillet, hvordan det hele vil hænge sammen, og ikke blot om competive multiplayer.
Gravatar

#18305 MoH 10 år siden

Har også fået spillet BF Hardline en smule nu og kan kun give TP-DK ret at det virker som en mod. Ikke et spil jeg regner med at skulle have når det udkommer, men skal lige prøve at spille betaen lidt mere.
Gravatar

#18306 elwood 10 år siden

Damm Ubisoft får noget af et backlash med Watch dogs for tiden, da en modder har fundet mange af de visual fx som blev vist i forbindelse med E3 2013, da det første gang blev vist frem.

Modderen har formået og få spillet til og køre bedre, og samtidig se flottere ud (ændrer self. stadigvæk ikke på de gameplay mæssige mangler, og andre bugs)

Men det er da lidt intressant og se, hvad en modder kan få ud af spil filerne, flere af effekterne har sågar navne som E3 effects, som blot er deaktiveret.

Ubisoft skriver godt nok de arbejder på en patch, men den her nyhed hjælper ikke lige just på deres omdømme med det spil.

Internettet på diverse fora'er gløder pt. Kotaku har også skrevet om det og spurgt efter comment fra Ubisoft, den her nyhed og så det med at de ikke havde valgt og ha kvindelige spiller med i Assasins Creed Unity fordi det ville kræver flere resourcer, som også var en udtalelse der fik mange gamedeveloper op af stolene og til twitter, for at udtrykke deres menig.

Oh well jeg kan nu godt li Ubisoft og deres spil, men damm nogen gange så er de ret uheldige med de valg de foretager sig.
Gravatar

#18307 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg spillede i øvrigt et par timer af Watch Dogs, og jeg fatter ikke alle de ovenud positive anmeldelser.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18308 frankdrebin 10 år siden

Har også selv fulgt lidt med i sagen, og man må sige at der er meget stor forskel når man ser klip fra E3 ved siden af PC versionen på max settings.. Kan godt forstå at folk er sure over det..

[url=

Jeg er nu bare bekymret om det kommende "The Division" kommer til at lide samme skæbne.. :/
Gravatar

#18309 elwood 10 år siden

The Division er som andre har påpeget ikke udviklet af Ubisoft men Massive Entertainment.

Ubisoft er blot udgiverne.

Ang. WD den her sku være sandt, men mange tror self. forståligt det er fake, men den sku være god nok i følge flere modders.

http://i.imgur.com/yGCQWdT.jpg

En lille text comment på en kodelinie i WD filerne.
Gravatar

#18310 elwood 10 år siden

[url=]Valve Software har frigivet en ny short movie med karakterne fra TF2 15 min. ca.[/url]

Skriv ny kommentar: