Gravatar

#18321 elwood 10 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18322 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Lige et heads up til de få brugere af Steam herinde.

Det kan godt betale sig at kigge Steam-mappen igennem på ens harddisk fra tid til anden, der er godt nok mange spil, som efterlader en frygtelig masse ekstra crap, selvom man sletter dem. Jeg har lige fjernet 30-40 GB data fra diverse spil, jeg har afinstalleret for evigheder siden.
Gravatar

#18323 Maack 10 år siden

Er der nogle bestemte mapper man skal kigge i, eller er det bare sådan spredt lidt ud over hele Steam mappen?
Gravatar

#18324 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Det er specifikt i mappen "steamapps" - det lader til at være bl.a. ekstramateriale til spillene, samt bare junk, der bliver efterladt. Man skal selvfølgelig lige holde øje med, om der er savegames blandt mapperne, men de fleste nye spil, gemmer i ens dokument-mappe.
Gravatar

#18325 Brodersalsa 10 år siden

Nu hvor vi er omkring Steam er der så nogle der kan anbefale nogle spil derinde? Der er summersale lige for tiden, og der tusindevis af tilbud. Jeg har ikke den stærkeste computer, og kunne godt tænke mig lidt nyt at spille på min pc.

Så hvis nogen har en anbefaling af et spil til billige penge, og som ikke kræver voldsomt meget, så må i meget gerne lige råbe op :).

I skal desuden være mere end velkomne til at tilføje mig som ven derinde, navnet er Laksegaffel :)
Gravatar

#18326 HonoDelLoce 10 år siden

Yes! PS4-updaten fra i går har fikset de audio-problemer jeg havde, hvor ofte forsvandt i et par sekunder, især mærkbart når jeg så Netflix...!

Det er dælendytme rart!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18327 MoH 10 år siden

Hvor skønt, den har også fjernet det problem jeg havde med at den ikke kunne upload saved games af sig selv.
Gravatar

#18328 HonoDelLoce 10 år siden

MoH (18327) skrev:
Hvor skønt, den har også fjernet det problem jeg havde med at den ikke kunne upload saved games af sig selv.

Blev det ikke fixet i 1.71 allerede? Det var i hvert fald problem, der ramte alle (men dog ikke alle spil), og mit virkede igen efter 1.71 :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18329 MoH 10 år siden

Der var først efter 1.71 at jeg fik problemet.
Gravatar

#18330 HonoDelLoce 10 år siden

Det lyder dælme underligt :D Er ret sikker på, at det var den "store" 1.70-opdatering, der introducerede det :)

Men uanset, så er det rart, at det er lavet ;)

Skriv ny kommentar: