Gravatar

#18331 MoH 10 år siden

Så mangler jeg kun "Social Lubricant" trofæet i Watch_Dogs, men hold da fast hvor er det absurd svært..
Gravatar

#18332 Lord Beef Jerky 10 år siden

Jeg fik en betakode til PlayStation Now. Shit, et kedeligt udvalg.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18333 inflector 10 år siden

#325 Deux ex human evolution til 4.99 synes jeg i hvert fald er pengene værd.
Baldurs gate 2 enhanced edition til 5.79 er også billigt, også er der til mange timer.
Civilization V complete edition til 19.99
Skyrim legendary collection til 17.99
Tropico 4 til 2.99
Fallout New Vegas ultimate edition til 11.99

De er i hvert fald pengene værd.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#18334 elwood 10 år siden

Rygterne talte sandt Dan Ryckert, er hyret af GiantBomb og Jason Oestreicher er ombord også.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18335 elwood 10 år siden

Gravatar

#18336 DarkLight 10 år siden

elwood (18334) skrev:
Rygterne talte sandt Dan Ryckert, er hyret af GiantBomb og Jason Oestreicher er ombord også.

En man burde kende?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18337 colocho 10 år siden

Kender ham bedst fra Dan and his dad-segmenterne hos gameinformer:

Tror han kommer til at passe perfekt ind.
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#18338 elwood 10 år siden

Også der jeg kender ham fra best, og så diverse artikler fra gameinformer, da jeg læste det.

Som sagt hans Quicklook med Jeff Gerstmann af Sniper Elite 3 er ganske godt :)

Den anden fyr derimod synes jeg ikke lige jeg kender hel så godt, andet end han også er fra gameinformer så vidt jeg ved.

Men de er som sagt også med på denne uges GiantBombcast, hvor de snakker lidt.
Gravatar

#18339 elwood 10 år siden

Næsten fire timers lang UPF fra i fredags med GiantBomb, de vælger og lade brugerne som os, bestemme hvad der skal spilles, som en slags "service" i forb. med Steam sale der var i gang/ved og være slut på det tidspunkt.

Men jeg får hurtigt mistanken om at det vidst ikke alt er ting som brugerne egentlig overvejer og købe, men mere blot, hvad de vil udsætte Jeff Gerstmann for i en del af tilfældende, eksempel, de roder med Budget program! hvor Jeff laver Budget for hans lille Drug Business :)
Gravatar

#18340 elwood 10 år siden

I dag er det præcis et år siden Ryan Davis fra GiantBomb døde, dette markeres ved igen og lade de bedste indslag med manden ham selv poppe op på GiantBomb's forside.

Stadigvæk underligt og tænke på i dag, selv om jeg aldrig har mødt manden, så blev jeg sku ret berørt af det, den dag for et år siden, og det podcast der fulgte med, var et af de "sværeste" og komme igennem.

Skriv ny kommentar: