Gravatar

#18351 elwood 10 år siden

Damm håber de laver en form for commentary mode som der blev lavet med Monkey Island 2, det var virkelig fedt lavet. Self. har vi fået videoerne med Tim Schafer der spiller en stor del af starten igennem af spillet, but I want more :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18352 elwood 10 år siden

Subscribers ved Giantbomb skal tjekke den nye video ud fra GB East, Vinny har købt Bot Colony, et spil hvor man styre en Robot med Voice control, først går Vinny igennem omkring 20 min. speech configuration, og så bruger han resten af tiden på og forsøge og få den stupide robot til og adlyde ham.

Det er Vinny når han er best :)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18353 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Jeg er gået i gang med "The Wolf Among Us", nu da sidste afsnit udkom for et par dage siden. Det tog dog lidt tid at vænne sig til at spille det med controller, da jeg spillede "The Walking Dead" på PC.

Mine håndled brokker sig dog lidt for tiden, så jeg er ret glad for at have en Xbox-controller med kabel og en PC ved tv'et, der kan trække en del af de spil, jeg har på Stream.
Gravatar

#18354 Slettet Bruger [1569084572] 10 år siden

Det er faktisk et ganske fint spil og jeg havde faktisk misset at de allerede har udgivet sidste episode.

Jeg har dog også fundet ud af, at det er en noget anderledes oplevelse at spille de enkelte afsnit med måneders mellemrum, i stedet for i en køre.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#18355 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Jeg er blevet færdig med "The Wolf Among Us", efter at ryge ind i en noget stenet bug, sidst i spillet, som jeg troede ville ødelægge slutningen totalt, men heldigvis skulle jeg bare hoppe ud af spillet og ind igen, så kunne jeg få det afsluttet.

Det er ingen "The Walking Dead", men mindre kan også gøre det. Det er sgu et ret godt spil med en virkelig herlig stemning og god musik. Slutningen lægger op til noget mere, så mon ikke der dukker noget DLC op - jeg er i hvert fald klar på at spille det. :)
Gravatar

#18356 Giraffen 10 år siden

"The Wolf Among Us" er fedt, men det har også gjort det klart for mig at jeg venter med at købe fremtidige sæsoner til de er færdige. Der var simpelthen ting jeg ikke kunne huske tydeligt nok fra episode til episode, og det havde ikke rigtigt været et problem med TWD spillene, men lige i det her tilfælde var der nogle enkelte ting jeg ikke kunne huske fra episode til episode. Ideen med en episodisk opbygning er god men halvanden måneds ventetid mellem hvert afsnit er for lang tid.

Nu har jeg dog allerede købt season pass til TWD 2, så dem spiller jeg som de udkommer, men den holder også et lidt mere stabilt niveau hvis du spørger mig.
Gravatar

#18357 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Ligesom med TWD og Wolf, venter jeg med at spille TWD 2, indtil hele balladen er ude. Det kan dog være, at jeg giver TWD en gennemspilning mere, før jeg tager fat på toeren og måske forsøger mig med andre valg undervejs.
Gravatar

#18358 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

I går aftes, fik jeg afprøvet "Heroes of the Storm" sammen med El Vez. Vi spillede sammen med nogle af hans homies og endte med at vinde to ud af tre kampe, og det er til trods for, at både jeg og El Vez er kæmpe newbies til den slags spil.
Gravatar

#18359 Lord Beef Jerky 10 år siden

Fuckin' blærerøv, mand!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18360 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Lord Beef Jerky (18359) skrev:
Fuckin' blærerøv, mand!

Jeps!

Skriv ny kommentar: