Har lige fået gennemført Demons Souls, og skammer mig faktisk lidt over jeg ikke har fået spillet det før nu, for det er virkelig fedt!
Alt den snak der har været om hvor svært det var, skræmte mig fra at begynde på spillet, men må indrømme at det slet ikke er så slemt som det bliver gjort til. Det man kan kalde svært ved det er at man, i modsætning til de fleste nye spil, faktisk bliver straffet for at dø. Hvis spillet var proppet med lige så mange checkpoints som andre spil tror jeg ikke folk ville synes det var så svært.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
En teaser til en længere udsendelse, omkring hvordan spil nu til dags har alt for meget press release, så man ikke blir så overrasket mere (self. ens egen valg, men ja you get the idea)
Hvor netop også Hello Games kommenter på det :)
Men ja glæder mig da til No man's sky, især fordi det er noget ret så anderledes for dem, i forhold til deres fantastiske Joe Danger.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Efter at have ejet "Journey" i over to år, er det endelig lykkedes mig at få det spillet. Det er sgu et godt og flot spil, og jeg var overrasket over, at der åbenbart stadig er folk der spiller det - jeg stødte på tre andre spillere undervejs.
Den nye Humble Bundle er episk. 8 spil fra 2K til den nette sum af 20 dollars. Spillene er som følger:
-Bioshock 1&2 -Bioshock Infinite -Xcom: Enemy Unknown -Spec Ops: The Line -The Darkness 2 -Mafia 2 -The Bureau: Xcom Declassified Og flere spil er på vej!
Alle disse spil til kun 110 kroner. Bioshock Infinite, Spec Ops og Bioshock er i den grad værd at anbefale.
Double Fine har sendt en mail ud til deres backers af deres Kickstarter-projekter, hvor de skriver, at Grim Fandango kommer til PC, Mac og Linux, udover PS4 og Vita, og det bliver udgivet på samme tid, på alle platforme.
Og ja, den seneste Humble Bundle er virkelig god fest for pengene.
#18341 TP-DK 10 år siden
Alt den snak der har været om hvor svært det var, skræmte mig fra at begynde på spillet, men må indrømme at det slet ikke er så slemt som det bliver gjort til. Det man kan kalde svært ved det er at man, i modsætning til de fleste nye spil, faktisk bliver straffet for at dø. Hvis spillet var proppet med lige så mange checkpoints som andre spil tror jeg ikke folk ville synes det var så svært.
#18342 JannikAnd 10 år siden
#18343 TP-DK 10 år siden
Jeg dræbte ham og hans mærkelige tilhængere. Var det forkert af mig?
#18344 colocho 10 år siden
#18345 elwood 10 år siden
Is marketing killing the wonder of games?
En teaser til en længere udsendelse, omkring hvordan spil nu til dags har alt for meget press release, så man ikke blir så overrasket mere (self. ens egen valg, men ja you get the idea)
Hvor netop også Hello Games kommenter på det :)
Men ja glæder mig da til No man's sky, især fordi det er noget ret så anderledes for dem, i forhold til deres fantastiske Joe Danger.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18346 JannikAnd 10 år siden
#18347 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
#18348 elwood 10 år siden
Ikke noget der er vitalt for mig dog, men ku ha interesse for nogen, personlig er det lang tid siden preoder bonus har sagt mig noget som helst
Selv om jeg sikker på det kommer som paid DLC på et tidspunkt.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18349 Brodersalsa 10 år siden
-Bioshock 1&2
-Bioshock Infinite
-Xcom: Enemy Unknown
-Spec Ops: The Line
-The Darkness 2
-Mafia 2
-The Bureau: Xcom Declassified
Og flere spil er på vej!
Alle disse spil til kun 110 kroner. Bioshock Infinite, Spec Ops og Bioshock er i den grad værd at anbefale.
https://www.humblebundle.com/
#18350 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
Og ja, den seneste Humble Bundle er virkelig god fest for pengene.