Gravatar

#18371 JannikAnd 10 år siden

I kan bare forudbestille hos Amazon. Så får I tre betanøgler og kan uden problemer afbestille ordren, hvis spillet ikke falder i god jord.

Jeg har sendt dig en kode pr. PM, Hono.
Gravatar

#18372 HonoDelLoce 10 år siden

Tusind tak! :)

Det glæder jeg mig til lige at få prøvet, forhåbentligt senere i dag :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#18373 TP-DK 10 år siden

misuma (18369) skrev:
Det er det nemlig Ü

Så skal du da have en kode! Pb sendt :)

MoH (18370) skrev:
Nu når vi er i gang, så kunne jeg da også godt tænke mig en ;)

Du skal da også have en kode! Har sendt en pb.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#18374 misuma 10 år siden

Mange tak!
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18375 MoH 10 år siden

Mange tak, du er nu ganske sød og flot :*
Gravatar

#18376 MoH 10 år siden

Vi skal da næsten prøve at aftale et tidspunkt at spille Destiny sammen?
Gravatar

#18377 Lord Beef Jerky 10 år siden

Bliver trofæer og karakter overført til spillet efter betaen eller starter man forfra?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18378 MoH 10 år siden

Det ser ikke ud til at de sagt om det gør eller ej.
Gravatar

#18379 Lord Beef Jerky 10 år siden

Æv! Aner ikke om jeg gider give mig i kast med betaen, hvis jeg bare skal starte forfra igen om et par måneder.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#18380 HonoDelLoce 10 år siden

Har vi stadig en liste over Filmz-folkets PS3/4-brugere? (det gør det jo unægteligt lidt nemmere at prøve Destiny sammen :) )

Kan ikke huske, hvor mange af jer herinde, jeg allerede har på vennelisten, men mener nu det er de fleste..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: