Bliver trofæer og karakter overført til spillet efter betaen eller starter man forfra?
Sidste melding de kom med, var at de ikke var sikker på om ens karakter ville blive overført, men det virkede som om de hældede mod nej. Trophies gør i hvert fald ikke.
Men du kan jo bruge betaen til at finde ud af hvilken karakter du vil spille som ;-)
Live reading af selected scenes fra The Last of Us af skuespillerne, instrueret af Neil Druckman, og live musik af Gustavo Santaolalla composeren bag scoret.
Hmm tager det her overhånd, eller prøve Sony blot og finde nye vinkler på tingene, undrer mig lidt over hvad det er som de ikke vil streame live men kun vise for dem i salen, oh well blir da lidt spændende og se, hvad det hele går ud på.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18381 MoH 10 år siden
#18382 TP-DK 10 år siden
Stop! Jeg bliver helt forlegen.
Sidste melding de kom med, var at de ikke var sikker på om ens karakter ville blive overført, men det virkede som om de hældede mod nej. Trophies gør i hvert fald ikke.
Men du kan jo bruge betaen til at finde ud af hvilken karakter du vil spille som ;-)
Jeg vil også med! Mit PSN er Redman_DK, og my real name er Thomas Poulsen
#18383 MoH 10 år siden
Hov, kan se man ikke kan redigere i den.
Har nu lavet en ny liste
Filmz - PSN
#18384 HonoDelLoce 10 år siden
Den kan jeg heller ikke redigere i? :/
Anywho - hedder det samme som herinde - real name is Daniel Vendner Clausen :)
#18385 MoH 10 år siden
#18386 HonoDelLoce 10 år siden
Tak tak, i øvrigt :)
#18387 MoH 10 år siden
#18388 Kruse 10 år siden
#18389 elwood 10 år siden
28. Juli streames det meste af det live
Hmm tager det her overhånd, eller prøve Sony blot og finde nye vinkler på tingene, undrer mig lidt over hvad det er som de ikke vil streame live men kun vise for dem i salen, oh well blir da lidt spændende og se, hvad det hele går ud på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18390 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
Der er hele Deus Ex-serien, så vidt jeg kan se. Der er Kane & Lynch 2 og en god portion Hitman-spil, samt en masse andet.