Gravatar

#18411 Høegh 10 år siden

bruno (18410) skrev:
Nope, jeg lånte det af en veninde og leverede det tilbage før tid. Planen er at spille det på et tidspunkt, når jeg får taget mig sammen til at købe det selv og får genopladet min tålmodighed. :)

Det kan anbefales :) Både historie og gameplay bliver betydeligt bedre når man kommer omkring en 1/4 ind i spillet.
Men ja, styringen ændre sig selvfølgelig ikke. Personligt oplevede jeg dog ingen problemer med den.

Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#18412 Giraffen 10 år siden

Andre der har oplevet at teksten er ekstremt lille og næsten umulig at læse på PS4s hovedmenu, samt PS store, efter den seneste system opdatering?

Der er åbenbart et problem med folk som har valgt dansk som deres primære sprog. En midlertidig løsning er vist at ændre det primære sprog til engelsk. Men Playstation arbejder vist på en løsning ifølge den her tråd.
Gravatar

#18413 MuManden 10 år siden

Mit Blueray drev er vist kaput på min ps3 og så var det at jeg tænke på en ps4, men den er da ikke bagudkompatibel vel?
Har jo stadig nogle spil til ps3 jeg endnu ikke har gennemført, så skal jo have en ps3 hvis ikke den er bagudkompatibel.
Det er lang tid siden jeg læste om de ting en ps4 havde, så kan sgu ikke rigtig huske det.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#18414 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Nope, den er ikke bagudkompatibel.
Gravatar

#18415 Popeye 10 år siden

MuManden (18413) skrev:
Mit Blueray drev er vist kaput på min ps3 og så var det at jeg tænke på en ps4, men den er da ikke bagudkompatibel vel?
Har jo stadig nogle spil til ps3 jeg endnu ikke har gennemført, så skal jo have en ps3 hvis ikke den er bagudkompatibel.
Det er lang tid siden jeg læste om de ting en ps4 havde, så kan sgu ikke rigtig huske det.

For et par måneder siden, da jeg startede min PS3 op, var BD drevet ikke tilgængeligt fra menuen og hvis jeg satte en disk i blev den spyttet ud igen. Jeg googlede det lidt og fandt følgende brugbare løsninger:
PS3 BD issues
PS3 recovery menu

Det har virket lige siden. Måske det også kan hjælpe dig ?
...and then some
Gravatar

#18416 MoH 10 år siden

[url= Creed Rogue – Trailer[/url]
Gravatar

#18417 MuManden 10 år siden

Popeye (18415) skrev:
MuManden (18413) skrev:

For et par måneder siden, da jeg startede min PS3 op, var BD drevet ikke tilgængeligt fra menuen og hvis jeg satte en disk i blev den spyttet ud igen. Jeg googlede det lidt og fandt følgende brugbare løsninger:
PS3 BD issues
PS3 recovery menu

Det har virket lige siden. Måske det også kan hjælpe dig ?

Det er da værd at prøve.
Den stoppede bare midt under en film, ligesom når man trykker på pause knappen og så skete der bare ikke mere, satte efterfølgende både blu-Ray, dvd og spil i drevet uden den kunne læse dem.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#18418 elwood 10 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18419 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden

Uuuh, Wing Commander, det er sgu good stuff :D
Gravatar

#18420 Kyllingebenet 10 år siden

Zavner at have pz4, især nu hvor TLOU er cummet..
Mental striptease..

Skriv ny kommentar: