Meget kan siges om Geoff Keighley men hans idé med og få Naugthy Dog til og lave en live performance af udvalgte scener fra The last of us, var ganske godt fundet på, og viser igen blot castet's styrke, 30:27 starter det, med lidt clip fra mo-cap 34:30 starter selve live performancen, umiddelbart efter kommer der en lang ingame cutscene fra starten af, herefter er det alt sammen live performance med udvalgte scener, introduceret af Neil Druckman, Gustavo Santaolalla spillede musikken udvalgte steder. Folk der var publuikum fik en xtra bid med som os andre ikke så: resten skrive i en spoilertag for ikke og spoile.
So the big surprise wasn't TLOU movie teaser, UC4 gameplay, or a freebie to take home. It was a deleted scene acted out. It was from AFTER the final scene in the game. In the scene, Ellie is in her room at Tommy's place, listening to her iPod/CD player etc. Joel enters the room and wants to talk to Ellie. He brings out a guitar and sings a song(Troy Baker played the guitar AND sang in the voice. Fucking amazing). Joel shares a joke that he tells Ester, a woman he's now dating from the camp, with Ellie. "What's the bad thing about eating a clock? It's time consuming." They laugh, Joel leaves the room, and Ellie strums a string. End scene, end journey...perhaps.
Also, we got a free copy of Gustavo's recent CD and the cool German exclusive steel book. What an amazing night. :)
—————-
The scene takes place at Tommy dam one night 4 years later. Joel talks about how Tommy trying to get Joel hitched to a girl named Esther. El lies acting fairly distant, probably conflicted about joels lie. Joel then said he has a special gift for her and busts out a guitar. Then he plays a special song for her. Then he gives her guitar and promises to teach her. The scene ends with her striking a note on the guitar
——————-
Neil also said before the scene is a goodbye to Joel and ellie.
Fedt at de valgte og vise "the Alternate endning" igen :)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Men nu kan de vidst heller ikke lave flere stunts med det spil, lidt ærgeligt at det sidste officielle farvel til Ellie and Joel kun blev vist for dem til eventet, men der skal jo være lidt godbider for dem som er mødt op vel.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hehe dan ryckert, tvinger de andre GiantBomber, Drew, Brad, og Jeff til og spille Mario Party, Og Jeff Gerstmann is not happy. Dan derimod er overjoyed, som et lille barn :)
#18405, jeg synes at have læst, at du kan ændre controller-indstillingerne i PS4-udgaven. Do it, man!
Hehe, jeg har nu ikke planer om at købe en PS4 for et enkelt spil, men jeg fandt styringen virkelig frustrerende på PS3-udgaven, så jeg håber da, at de har løst den del på PS4-udgaven. :)
Hehe, jeg har nu ikke planer om at købe en PS4 for et enkelt spil, men jeg fandt styringen virkelig frustrerende på PS3-udgaven, så jeg håber da, at de har løst den del på PS4-udgaven. :)
Nope, jeg lånte det af en veninde og leverede det tilbage før tid. Planen er at spille det på et tidspunkt, når jeg får taget mig sammen til at købe det selv og får genopladet min tålmodighed. :)
#18401 elwood 10 år siden
30:27 starter det, med lidt clip fra mo-cap
34:30 starter selve live performancen, umiddelbart efter kommer der en lang ingame cutscene fra starten af, herefter er det alt sammen live performance med udvalgte scener, introduceret af Neil Druckman, Gustavo Santaolalla spillede musikken udvalgte steder.
Folk der var publuikum fik en xtra bid med som os andre ikke så: resten skrive i en spoilertag for ikke og spoile.
The last of us: One Night Live
Also, we got a free copy of Gustavo's recent CD and the cool German exclusive steel book. What an amazing night. :)
—————-
The scene takes place at Tommy dam one night 4 years later. Joel talks about how Tommy trying to get Joel hitched to a girl named Esther. El lies acting fairly distant, probably conflicted about joels lie. Joel then said he has a special gift for her and busts out a guitar. Then he plays a special song for her. Then he gives her guitar and promises to teach her. The scene ends with her striking a note on the guitar
——————-
Neil also said before the scene is a goodbye to Joel and ellie.
Fedt at de valgte og vise "the Alternate endning" igen :)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18402 elwood 10 år siden
#18403 elwood 10 år siden
Dan derimod er overjoyed, som et lille barn :)
#18404 misuma 10 år siden
Hvad er det fede ved 60 fps? Måske er det blot en vanesag, men jeg synes personer bevæger sig for hurtige nu...
#18405 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
#18406 elwood 10 år siden
#18407 The Insider 10 år siden
#18408 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
#18409 Høegh 10 år siden
Fik du det nogensinde spillet færdig?
#18410 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
Nope, jeg lånte det af en veninde og leverede det tilbage før tid. Planen er at spille det på et tidspunkt, når jeg får taget mig sammen til at købe det selv og får genopladet min tålmodighed. :)