Jeg tjekker den nok også senere. Er rigtig glad for alt det survival horror, der er på vej. Og det at man ved, at bunden er nået med Daylight gør, at man kun kan se frem til resten!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Så er EA's over, ser ud til de har lidt mere gameplay med tingene den her gang og knap så meget koncept tegninger, men igen alt for meget tid på Freaking The Sims.
Mirrors Edge 2 gameplay haha don't make me laugh.
Battlefield Hardline singleplayer, så dog lidt mere intressant ud end, alle de andre battlefield singleplayer de har haft minus Bad Company.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ja, jeg har The Sims 2, som EA jo gav gratis på Origin for noget tid siden og jeg rører ikke ved noget som helst efter den version. De er sovset ind i micropayments, overflødige online-komponenter og hvad ved jeg, som er virkelig svært at slippe af med.
#18451 Lord Beef Jerky 10 år siden
#18452 elwood 10 år siden
Mirrors Edge 2 gameplay haha don't make me laugh.
Battlefield Hardline singleplayer, så dog lidt mere intressant ud end, alle de andre battlefield singleplayer de har haft minus Bad Company.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18453 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
#18454 elwood 10 år siden
Ps. Vi har ikke tilgivet jer for Sim City skandalen!
EA press conf. sku omdøbes til The Sims 4.
#18455 Slettet Bruger [3926299539] 10 år siden
#18456 TP-DK 10 år siden
#18457 elwood 10 år siden
i mellemtiden, kommer det her ikke som en overraskelse.
"Yes, the deal has a duration," Xbox boss Phil Spencer told Eurogamer. "I didn't buy it. I don't own the franchise."
Ang. Tomb Raider, ingen overraskelse her, men nu har vi det også officielt fra Chefen ham selv.
#18458 TP-DK 10 år siden
Siden alle er ved at flygte fra den her side, kunne det da være fedt at idet mindste spille med jer :P
#18459 Giraffen 10 år siden
Ja, det kunne jeg egentlig også godt tænke mig at vide. :)
#18460 elwood 10 år siden