Gravatar

#18461 misuma 9 år siden

PT demoen er mystisk og skummel - I like it.

Forleden fik jeg min Pikmin 3 kode pga. Mariokart. Det er egentligt ganske hyggeligt.
Redrum Redrum Red...Rum Red...what?
Gravatar

#18462 Brodersalsa 9 år siden

Jeg fik også langt om længe min kode til The Wind Waker.
Et af de bedste spil fra Gamecube dagene, og eftersom jeg aldrig fik det gennemført, trods rigtig mange timer, så skal der nu tages revanche!
Hold kæft hvor er det spil smukt, og især efter en HD-opdatering er det virkelig lækkert. Har spillet i få timer, og det er mindst lige så fantastisk som jeg husker det.
Gravatar

#18463 colocho 9 år siden

Metal Gear Solid kommer til PC! http://www.giantbomb.com/articles/ground-zeroes-th... Fedt, fedt, fedt :D
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#18464 Giraffen 9 år siden

Jep den P.T. demo er pænt skræmmende. Jeg vil gætte på at jeg er halvvejs igennem demoen og jeg er allerede begyndt at fortryde mit valg om at vente til det var mørkt. :S

Ja, jeg er sgu nok lidt af en tøs når det kommer til Silent Hill spillene for lige netop dem har jeg aldrig kunne få mig selv til spille. De er en tand for effektive.
Gravatar

#18465 Giraffen 9 år siden

Spoiler angående P.T. demoen:

Kan man overhovedet gennemføre demoen eller bliver den ved med at gentage sig selv?
Gravatar

#18466 MoH 9 år siden

elwood (18457) skrev:
Ved ike hvor mange flere ting jeg kommer til og skrive her på filmz, men jeg er da her nok ugen ud, mens jeg tænker over tingene.


Det da ærgeligt at så mange af de gamle smutter her fra. Så mangler jeg jo en at snakke AC med til november ;)


TP-DK (18458) skrev:
Er der nogen der har linket til folks psn navn?

Siden alle er ved at flygte fra den her side, kunne det da være fedt at idet mindste spille med jer :P


PSN liste
Gravatar

#18467 Kyllingebenet 9 år siden

Min psn er TetragrammatonDk :)
Mental striptease..
Gravatar

#18468 elwood 9 år siden

Hvis vi finder andre græsgange så at sige, skal i nok få det og vide, jeg vil også savne konsol snakken, er ikke gået endnu, men ja.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#18469 MoH 9 år siden

Kyllingebenet (18467) skrev:
Min psn er TetragrammatonDk :)

Man kan selv skrive sig på listen ;)
Gravatar

#18470 TP-DK 9 år siden

Giraffen (18465) skrev:
Spoiler angående P.T. demoen:

Kan man overhovedet gennemføre demoen eller bliver den ved med at gentage sig selv?


Ja, når man gennemfører det kommer annonceringen af Silent Hills (tror jeg :P)

Jeg kan ikke komme videre i spillet, er kommet til der hvor radioen siger "Don't dial just yet" og remser hvad jeg gætter på er et tlf nr. Har prøvet at gå over til telefonen men der sker ikke rigtig noget, og på et tidspunkt får jeg at vide jeg skal kigge bag mig, hvilket jeg fortrød meget :P

Og tak for linket :)
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: