Hmm nå Dead Space demo'en er blot et kill room med lidt fjender, og så en stor satan til sidst som altid vil dræbe dig, eftersom du ikke kan dræbe den.
Dissapointing, men navnet på demo'en gav også bange anelser "deadspace Disambert demo"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hold da op - har fået pakke fra play i dag - GH:WT som ellers blev afsendt d.19.nov - det var sgu hurtigt. Den er gået fint igennem tolden. Fik den sammen med 2 ud af 3 blu-rays jeg har bestilt. De havde begge et "Frigivet" stempel på, selvom den ene lød på £16 og den anden på £2. Mærkeligt at de har stoppet den men ikke charged den for told.
Men det kan jo være de har nuppet den sidste blu-ray og evt. LBP... vi får se...
Jeg har lige købt på play.com for første gang, men der er altså fare for told, selvom jeg foreløbet er igennem med 1 af 3 spil. :-)
Ellers har jeg købt hos coolshop.dk - de har billige priser (i forhold til resten af danmark) og god service.
Har hørt at gamehubs.com skulle være godt også. Billige priser, men begrænset antal. De skriver vidst en lavere pris på pakkerne så de ikke bliver snuppet i tolden - tror jeg.
#1881 elwood 16 år siden
Dissapointing, men navnet på demo'en gav også bange anelser "deadspace Disambert demo"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1882 McPeter 16 år siden
Men det kan jo være de har nuppet den sidste blu-ray og evt. LBP... vi får se...
#1883 McPeter 16 år siden
http://www.joystiq.com/2008/11/24/you-have-to-watc...
#1884 McPeter 16 år siden
http://ps3.ign.com/articles/932/932390p1.html
Kunne være man alligevel skulle kigge nærmere på det - det var trods alt min yndlings fighter back-in-the-days. :-)
#1885 elwood 16 år siden
#1886 elwood 16 år siden
#1887 Bohemian 16 år siden
#1888 Bony 16 år siden
;)
#1889 Bohemian 16 år siden
#1890 McPeter 16 år siden
Ellers har jeg købt hos coolshop.dk - de har billige priser (i forhold til resten af danmark) og god service.
Har hørt at gamehubs.com skulle være godt også. Billige priser, men begrænset antal. De skriver vidst en lavere pris på pakkerne så de ikke bliver snuppet i tolden - tror jeg.