uncharted købte jeg hos vgp.ca fordi jeg ikke ku vente på det kom til DK, og så var det en hel del billiger.
Der bare en ting man skal være opmærksom på, hvis man køber titler fra udlandet, som man måske vil bytte senere, så tager Game, gamestop og de andrer ikke mod dem.
jeg har nu også kun byttet ganske få spil The Darkness var et af dem, her troede jeg det handlede om en mand i bar overkrop med en skingre stemme.. what a letdown.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg køber udelukkende ved dvd.co.uk. De er dels billigere end Play på mange titler, selv efter betalt fragt, og sender derudover fra England, så man slipper for at bekymre sig om told. Fragten koster 1£.
Det ser fantastisk ud, og ja det med at det er alt for nem som de siger, berører nu ikke mig så meget, self. ville en difficult changer være rar nok, men som Ubisoft selv har sagt i interviews, så det eneste du opnår ved at dø i et spil er at sku spille det samme stykke igennem igen, så hvorfor "straffe" folk med det.
Det er jo om noget en velkendt tradition i spil, så det er da frisk gjort at Ubisoft Montreal griber hele issuet med at dø anderledes an.
I Fable 2 får man evige scars fra sine kampe når man dør, man får alle sine ting igen med det samme, og starter samme sted.
PoP vælger at give spilleren en hånd når det går galt i form af Elika.
Og så skal det lige siges igen Damm det spil ser himmelsk smukt ud!
det skal til samlingen også.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Maxim magasinet fik et interview i hus med Hernan Sanchez The Annoucer voice fra Mortal Kombat serien, og i stedet for at stille ham en række dumme spørgsmål, fik de ham til og indtale lidt anderledes sætninger med MK stemmen 8-)
Fallout 3 var ude i samme omgang, hvor man lavede ændringer for at det ku komme ud i Australien, de ændringer blev dog fortaget på alle versioner af spillet.
Og så har 1up lidt tips til hvo'en man kommer igennem The Hollidays, de snakker om Thanks Giving, men jeg tror godt de samme "tips" og "råd" kan bruges til f.eks. Juleaften.
jeg køber ikke en elite endnu...jeg køber ikke en elite endnu...jeg køber ikke en elite endnu...jeg køber ikke en elite endnu...jeg køber ikke en elite endnu...jeg køber ikke en elite endnu...jeg køber ikke en elite endnu...jeg køber ikke en elite endnu...jeg køber ikke en elite endnu...
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#1899 Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...Køb en elite...du vil sikkert ikke fortryde det
#1891 elwood 16 år siden
coolshop, game (kun når de har et godt tilbud, men som regel er coolshop selv her billiger.
Play og amazon.co.uk
bestilte GH3 hos gamehubs og det forløb også hel fint.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1892 Bony 16 år siden
Jeg bruger primært Coolshop, ligeledes på grund af den gode service og de billige (danske) priser. Jeg har ikke købt via udlandet endnu.
#1893 elwood 16 år siden
Der bare en ting man skal være opmærksom på, hvis man køber titler fra udlandet, som man måske vil bytte senere, så tager Game, gamestop og de andrer ikke mod dem.
jeg har nu også kun byttet ganske få spil The Darkness var et af dem, her troede jeg det handlede om en mand i bar overkrop med en skingre stemme.. what a letdown.
#1894 ks 16 år siden
#1895 elwood 16 år siden
#1896 elwood 16 år siden
Det er jo om noget en velkendt tradition i spil, så det er da frisk gjort at Ubisoft Montreal griber hele issuet med at dø anderledes an.
I Fable 2 får man evige scars fra sine kampe når man dør, man får alle sine ting igen med det samme, og starter samme sted.
PoP vælger at give spilleren en hånd når det går galt i form af Elika.
Og så skal det lige siges igen Damm det spil ser himmelsk smukt ud!
det skal til samlingen også.
#1897 elwood 16 år siden
I'd hit that
Nåja og F.E.A.R 2: Project Origin, ser ud til og ha lidt problemer med at blive Rated i Australien Surprise!
F.E.A.R 2
Fallout 3 var ude i samme omgang, hvor man lavede ændringer for at det ku komme ud i Australien, de ændringer blev dog fortaget på alle versioner af spillet.
Og så har 1up lidt tips til hvo'en man kommer igennem The Hollidays, de snakker om Thanks Giving, men jeg tror godt de samme "tips" og "råd" kan bruges til f.eks. Juleaften.
Surviving The Hollidays
#1898 McPeter 16 år siden
Bryder mig ikke om denne slags nyhedder... :-(
#1899 DarkLight 16 år siden
#1900 tiany 16 år siden