Gravatar

#1901 DarkLight 16 år siden

Ikke lokke! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1902 DarkLight 16 år siden

Valkyria Chronicles - 9.1 Too many games!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1903 elwood 16 år siden

#1901 Så er det heller ikke nu jeg skal skrive det her om RE5 then.

RE5 demo xbox360

Der er lige et par ting som skal nævnes.

Demo'en er med både SP og Co-Op som håbet
Demo'en er i første omgang kun annoceret til den Japanske Markedt Place, joiner sikkert også.

Demo'en sku ifølge magasinet Famitsu udkomme den 5 Dec.

Og nu kommer det andet så, jeg må heller skrive med fed.

Der er på nuværene tidspunkt kke nævnt noget om en PS3 udgave af demo'en, men pressen er fuld igang med og forsøge at få noget svar fra Capcom

Marcus Fenix "hey Dom, you heard about this DarkLight, who ain't got a Xbox360"

Dom "no really, I mean come on it does not make that much noice anymore, now that yopu can install game data on the HDD"

Marcus Fenix "yea I really don't kno... excuse me one second (Marcus Fenix is chainsawing a Locust with the Lancer Vrrrr) Now where Was I, oh yeah I really don't know what is keeping him back"

Marcus Fenix "oh well let's kill some Locuts"
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#1904 elwood 16 år siden

Assasins Creed 2 bekræftet

På et Finans møde hos Ubisoft blev det afsløret at Assasins Creed 2 er under udvikling (no way, det havde jeg slet ikke set komme...[) mere blev der ikke sagt.

Dog går Rygterne på at det sku være i den franske revolution det næste foregår, men dette er kun et svagt rygte baseret på en samtale med Game Analyst Michael Pachter.

Jeg var vild med AC, jeg kunne li setuppet, og historien fangede mig faktisk også lidt, selv om den ikke var så meget i fokus som jeg havde håbet.

Men det jeg mest af alt håber de ændrer i efterfølgeren er de Random Missioner og dem man skal lave før man får lov til og gå efter sit target, ide'en med at sku indsamle info var snedig nok, men når jeg for 20. gang har pickpocket en person på nøjagtig samme måde, siddet på en bænk og hørt på en samtale.

Ja så begynder det at blive lidt trivielt for mig, det håber jeg de får lavet om.

Og så bliver det spændende at se hvad vores helt i
nutiden
gør, fordi sådan som det var i 1'eren i slutningen
virker det som om at han var klar til og tage kampen op så småt, jeg har svært ved og se hvordan han frivilligt skal lægge ind i maskinen igen (selv om han jo er nødt til det for at vi kan få mere og vide om Altair's skæbne) hans venner var jo også ved og befrie ham så at sige, men de er nok blevet slået tilbage.

Nåja og Ubisoft, hvis i smider den forbande tigger dame i spillet igen, der gang på gang forpurrer min missioner, så gør jeg slemme ting ved hende og poster på youtube!

For satan hun var træls, hvorfor var der ingen archivement for at dræbe hende

Archivement Unlocked: Kill anoying beggar
Gravatar

#1905 RFriis 16 år siden

#1904 Ja, for satan, jeg ved ikke hvor mange gange, jeg kogte over og slagtede tiggerdamen i løbet af spillet!
Gravatar

#1906 elwood 16 år siden

Nu er det godt nok en 360 arkade, men jeg måtte abre lige linke til det her bundle fra Australia, det er satme jaa.. specielt.

Must buy
Gravatar

#1907 filmz-gofferoffer 16 år siden

Heheh, ja, forpulede tiggerdame.

Selv var jeg ret så uimponeret over historien i Assassin's Creed. Jeg fik ikke, hvad traileren havde lovet for at være helt ærligt, og jeg havde regnet med, at det hele ville foregå under korstogene i stedet for alt det med at hoppe frem og tilbage i tid (uden at røbe for meget). Det var jeg ekstremt skuffet over, og jeg afleverede det også ved EBGames så snart, jeg havde gennemført det.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
Gravatar

#1908 elwood 16 år siden

Men af Ubisofts spil ser jeg nok mest fra til Michael Ancels Beyond good and evil 2 mere end nogen af deres andrer titler. (ja selv I am Alive)

1'eren var en lille perle, der bare ikke fik den opmærksomhed det fortjente.
Gravatar

#1909 McPeter 16 år siden

EU PSN update:
http://www.ps3fanboy.com/2008/11/27/european-psn-u...

Tror det meste er det sammen, dog:

Playable Content
Age of Booty full game (£7.99)
Syndicate Wars PS1 game (£3.99)
Age of Booty demo (free)
Dead Space demo (free)
GTI Club+ demo (free)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#1910 elwood 16 år siden

Dead Space demo'en er satme skufene, den fik hvertfald ikke spillet solgt for mig, hvad galt ville der være i bare og tage noget fra starten af spillet og så lave en cliffhanger, det her kill room halløj gjorde det ikke for mig.

Skriv ny kommentar: