Hehe, tænkte nok, at man ville slå gækken løs i et snelandskab i 2'eren, når den engang udkom :-) Endnu mere jungle havde nok været overkill. Det første var sgu gankse underholdende. I øvrigt guys and girls, nu har jeg en liste over en række spil, jeg gerne vil købe meget snart, men jeg har sgu ikke råd til dem alle, så hvilke skal man prioritere?
Little Big Planet Fable 2 Resistance 2 Motorstorm 2 Left For Dead Prince of Persia Call of Duty 5
01. LBP 02. Resistance 2 03. Prince Of Persia 04. Call Of Duty 5 05. Rest.
LBP er et fremragende "ind imellem" spil. Jeg tager det løbende frem og spiller en times tid, og så er man bare glad. Og klar til at springe ting i luften igen. Derfor er det en god idé at handle 01 og 02 ind samtidig. Derudover er det med vilje langt et genreskift ind fra 1 til 4. Således kan du sagtens skifte Res 2 ud med COD5, hvis du er mere til det. (Personligt mener jeg at Res2 er fuldt på højde med COD4, hvis man er til genren).
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
1. LBP! og hey DarkLight ting kan også sige boom i LBP så det er en win win situation 8-)
Motor Storm Pacific Rift/2 er mere af det samme dog med en tropisk setting, Splitscreen FTW! og ellers så er det bare et generelt underholdne spil, selv om man crasher en del i starten fordi der eralt den frodige natur, så man ikke kan se bane hel så tydlig hehe.
Prince of Persia (sku være en del lettere eftersom man ikke kan dø i spillet, og den grafiske stil er jeghel vild med så det ser jeg frem til, det er også på vej)
Resistance 2 (cinematisk liniær oplevelse) har det ikke selv så kan ikke udtale mig så meget.
Det var lige dem jeg ville fremhæve.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
1) LBP - rigtig fedt, flot og ikke mindt hyggeligt spil. Kan bare et eller andet som andre spil ikke kan. Svært at forklare og endnu sværere at lægge det fra sig. 2) Fable 2 - Har lige gennemført det. Og...Damn...det var et fedt spil! Har gennemført historien, som har meget mere substans end tidligere og det at skulle vælge imellem godt og ondt fungerer også rigtig godt. Er ellers ikke til rollespil, men det her...det holder! 3) Resistance 2 - har ikke spillet 1'eren, men jeg positiv overrasket over hvorden 2'eren fungerer. Fed grafik, styring og multiplayer. Et køb værd! 4) Prince of Persia - har det ikke selv. Men grafisk er det sateme fedt. Og hvis det bare ligner Sands of Time lidt, så skal det da købes. 5) Left 4 Dead - har spillet demoen. Og det virker rigtig godt. Er dog i meget tvivl om hvor vidt det kun er fedt i små doser, da det nok godt kan ligne det samme bane efter bane. 6)Resten...
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
1up har deres egen lille julekalender hvor de hver dag i julen vil se på et ventet spil i 2009.
Og de lægger ud med første låge med David Cage's Ambitiøse Singleplayer expirience som han kalder det.
Godt lille interview med manden, og der kommer da lidt ny info ud fra ham.
1UP: How do you determine which actions players will perform with the right analog stick and which they'll perform with physical controller movements?
DC: We use the Sixaxis motion controller for violent actions requiring you to push, hit, or kick in general. Our approach to interface is really based on emulating the character's moves on the controller. We want to make the player feel the same way as his character onscreen.
Tak for tips alle sammen! :-) Uha, det er dæleme stadigvæk svært at vælge, hvad jeg vil give mig i kast med... Synes, det første Motorstorm er fedt, men savnede netop en god splitscreen-funktion, så det kunne games, når venner var på besøg :-) Resistance 1 gennemførte jeg for efterhånden en evighed siden, og det var jo slet ikke værst, og jeg har kun hørt fantastiske ting om 2'eren... Åha, hvorfor giver ens familie aldrig spil eller film til jul? Det havde gjort det hele så meget lettere :-) Men jeg er tilhænger af stort set alle genrer, vel nærmest ligesom inden for film og musik. Men I taler alle så godt om LBP, så jeg tror, det ryger i indkøbskurven først :-) Og apropos platformspil, så købte jeg Braid forleden til min 360'er og damn... FEDT.
Jeg har ligget syg det sidste stykke tid og har nu til min store overraskelse brugt over 100 timer i fallout 3 udfra de 2 karaktere jeg spiller med :) Hurra for sygdom (nogen gange)
#1961 The Insider 16 år siden
Little Big Planet
Fable 2
Resistance 2
Motorstorm 2
Left For Dead
Prince of Persia
Call of Duty 5
#1962 DarkLight 16 år siden
01. LBP
02. Resistance 2
03. Prince Of Persia
04. Call Of Duty 5
05. Rest.
LBP er et fremragende "ind imellem" spil. Jeg tager det løbende frem og spiller en times tid, og så er man bare glad. Og klar til at springe ting i luften igen. Derfor er det en god idé at handle 01 og 02 ind samtidig. Derudover er det med vilje langt et genreskift ind fra 1 til 4. Således kan du sagtens skifte Res 2 ud med COD5, hvis du er mere til det. (Personligt mener jeg at Res2 er fuldt på højde med COD4, hvis man er til genren).
#1963 elwood 16 år siden
1. LBP! og hey DarkLight ting kan også sige boom i LBP så det er en win win situation 8-)
Motor Storm Pacific Rift/2 er mere af det samme dog med en tropisk setting, Splitscreen FTW! og ellers så er det bare et generelt underholdne spil, selv om man crasher en del i starten fordi der eralt den frodige natur, så man ikke kan se bane hel så tydlig hehe.
Prince of Persia (sku være en del lettere eftersom man ikke kan dø i spillet, og den grafiske stil er jeghel vild med så det ser jeg frem til, det er også på vej)
Resistance 2 (cinematisk liniær oplevelse) har det ikke selv så kan ikke udtale mig så meget.
Det var lige dem jeg ville fremhæve.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1964 Guts 16 år siden
2) Fable 2 - Har lige gennemført det. Og...Damn...det var et fedt spil! Har gennemført historien, som har meget mere substans end tidligere og det at skulle vælge imellem godt og ondt fungerer også rigtig godt. Er ellers ikke til rollespil, men det her...det holder!
3) Resistance 2 - har ikke spillet 1'eren, men jeg positiv overrasket over hvorden 2'eren fungerer. Fed grafik, styring og multiplayer. Et køb værd!
4) Prince of Persia - har det ikke selv. Men grafisk er det sateme fedt. Og hvis det bare ligner Sands of Time lidt, så skal det da købes.
5) Left 4 Dead - har spillet demoen. Og det virker rigtig godt. Er dog i meget tvivl om hvor vidt det kun er fedt i små doser, da det nok godt kan ligne det samme bane efter bane.
6)Resten...
#1965 elwood 16 år siden
Oh boy oh boy.
#1966 elwood 16 år siden
Og de lægger ud med første låge med David Cage's Ambitiøse Singleplayer expirience som han kalder det.
Godt lille interview med manden, og der kommer da lidt ny info ud fra ham.
1UP: How do you determine which actions players will perform with the right analog stick and which they'll perform with physical controller movements?
DC: We use the Sixaxis motion controller for violent actions requiring you to push, hit, or kick in general. Our approach to interface is really based on emulating the character's moves on the controller. We want to make the player feel the same way as his character onscreen.
Læs selv resten Her
Også et af de spil jeg ser meget frem til i 2009.
Og Gametrailers har deres Pop review oppe, som kan ses Her
#1967 elwood 16 år siden
Hang On!
#1968 The Insider 16 år siden
#1969 Bohemian 16 år siden
#1970 elwood 16 år siden
Braid Walkthrough
Det er ikke hel som man tror hehe 8-)