Gravatar

#391 rubberdub 16 år siden

Fuuucccckkkk Jeg glæder mig, det er 2 af de bedste spil, jeg nogle sinde har spillet. De er jo gro'tæsk gode. Har gået og håpet på at der snart kommer noget rigtig godt til PS3'en, det er osse irretrende at jeg skal være så pisse kresen.
Nogle der ved hvornår det nye Final Fantasy kommer?
Nogle der har kommetare til Condemned 2, synes personlig at det var ret skuffende.
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#392 elwood 16 år siden

Alex Evans fra Media Molecule interview'es

Hygligt lille interview om deres kommene titel LBP, mest ventede titel for mig pt.

sjov fact udvikler holdet er kun på 25 mand ca. det satme vildt.

Killzone 2 har noget med 200 mand.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#393 elwood 16 år siden

Så er PAX(penny-arcade-expo) skudt igang.

Og det første vi ser er en gennemgang af Fallout 3 fra den spæde start af.

Part1

Part2

Part3

Part4

The Final
Gravatar

#394 elwood 16 år siden

Gennemgang af Mirrors Edge på PAX, med lidt andre ruter, for at vise at det ikke er 100% liniær.

Mirrors Edge

Og lidt mere LBP

Argg want those game now!
Gravatar

#395 McPeter 16 år siden

Så har jeg fået hevet en god portion trofæer hjem i Super Stardust HD. Er du gal hvor har jeg ondt i højre tommelfinger - kan godt mærke man ikke er vandt til at styre den højre analog stik ligeså meget som den venstre. :-)

Faktisk meget sjovt spil. Tror jeg på et tidspunkt bliver nødt til at investere i Solo udvidelsespakken også. Downloadede en trailer til det og det ligner at man for de 30kr får ret mange ekstra modes osv.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#396 dyg 16 år siden

Har fået Bilka til at sende mig en kopi af min kvittering, så nu er jeg ikke PS3-ejer særligt meget længere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#397 McPeter 16 år siden

Går og rydder op i nogle gamle, gamle mapper med papir og fandt lige nogle kort over universet fra Star Control II. Damn hvor har jeg brugt mange timer på det spil - havde helt glemt alt om det. Kan ikke engang huske særligt mange detaljer om det, men husker det som forholdsvist advanceret.

Har lige googlet det og det lader til at nogle af folkene bag stadig håber på at de kan lave en 4'er på et tidspunkt, men der er ingen konkrete nyheder om nogen der skulle ta' opgaven seriøst.

Fandt iøvrigt også papirer til SF2 og Sensible Soccer, samt Day of the Tentacle og Sam & Max. Åh de minder... ;-)
Gravatar

#398 elwood 16 år siden

#397 You crack me up little buddy
Gravatar

#399 El vez 16 år siden

Sensible soccer var fandme fedt.. #1.. ligesom Supercars II også er og bliver det bedste arkade bilspil nogensinde. Ah the memories...
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#400 McPeter 16 år siden

Craaaap... Var igang med Garden 3 i Eden. Nåede at få mit 500 prawler trofær og var godt på vej mod 100,000'eren. Havde omkring 285.000 point men løb tør for tid - skod. Har læst at man burde få den omkring 350.000 point så der var altså ikke så langt igen. Tog bare en krig og så fik jeg den ikke engang - æv. :-(((

Til gengæld er Garden 7 da rimelig vild!
Blev super overrasket da banens tyngdepunkte vendte 90 grader så nedad var til højre hehe. :-)

Skriv ny kommentar: