Fik i går købt GH World Tour i EB/GameStop i Storcenter Nord, hvor jeg faldt omkuld, da jeg fandt ud af, at der bag disken stod en lille super sød og enormt køn pige... Og så talte hun endda om computerspil med entusiasme i stemmen. Hvad er det for en verden vi lever i?
Da jeg så i dag lige var inde for at lure lidt julegave-priser (og ja, det er endnu engang meget billigere at købe spil-gaver online), så stod der søreme også en lille Daniel Diaz i selvsamme butik. Det må hermed være min absolutte favoritbutik i hele Århus :]
Ang. Guitar Hero, så var der på et tidspunkt en, der sagde at guitaren til Wii var dårligere end dem til de andre konsoller. Nu har jeg været med i en turnering på arbejde, hvor vi spillede på XBox360 og nøej hvor savnede jeg min Wii-guitar. Jeg synes slet ikke, at jeg havde samme føling med knapperne som herhjemme.. og World Tour guitaren er endnu bedre.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#1982 Daniel har jeg også stødt på flere gange men mest i bruuns galleri.
Min farvorit er nu stadigvæk den daværne softwareshoppen, Raymond var en herligt person og kende, tit om fredagen kom jeg blot ind bare for lige og stå og snakke lidt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Darklight og jeg sad lige og snakkede om The Chronicles of Riddick: Escape from butcher bay computerspillet, som jo kommer i en hel ny opdateret udgave med tons af guf til konsollerne.
Som er den nye titel, jeg nød virkelig det gamle spil på min pc dengang det kom ud, efter og ha høstet ros på Xbox'en.
eneste jeg rigtig hade ved det var "fjenden" som blev introduceret hen imod slutningen af spillet, kæft det var træls, men ting som Hand to hand combat fungere rigtig godt synes jeg, og især når man kæmpede med en vagt om shotgunnen og så blæste ham væk når man fik overtaget var ohh sp satisfying.
Det er nok ikke day 1 buy, men jeg ku nu godt finde på og samle det op engang.
Og så er det ikke bare den normale omgang updatet High res udgave, nej ifølge giantbomb, er der føjet en sindsyg mængde xtra guf på.
De har ikke lige opdateret hovedsiden, men jeg tror det her er låge 3 i 1up's julekalender. Mad world til Wii
mest ventede Wii spil fra min side af pt i hvertfald, hvis det kan slippe uskadt gennem censuren, da den grafiske vold og stil er så vigtig for spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1981 elwood 17 år siden
Der er ingen AI eller fjender, eller andent advanceret fysik i traileren.
Men jeg ser mest frem til hvilke nye tiltag med gameplayet de har lavet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1982 dyg 17 år siden
Da jeg så i dag lige var inde for at lure lidt julegave-priser (og ja, det er endnu engang meget billigere at købe spil-gaver online), så stod der søreme også en lille Daniel Diaz i selvsamme butik. Det må hermed være min absolutte favoritbutik i hele Århus :]
Ang. Guitar Hero, så var der på et tidspunkt en, der sagde at guitaren til Wii var dårligere end dem til de andre konsoller. Nu har jeg været med i en turnering på arbejde, hvor vi spillede på XBox360 og nøej hvor savnede jeg min Wii-guitar. Jeg synes slet ikke, at jeg havde samme føling med knapperne som herhjemme.. og World Tour guitaren er endnu bedre.
#1983 elwood 17 år siden
Min farvorit er nu stadigvæk den daværne softwareshoppen, Raymond var en herligt person og kende, tit om fredagen kom jeg blot ind bare for lige og stå og snakke lidt.
#1984 ks 17 år siden
#1985 elwood 17 år siden
Læg mærke til entusiasmen der nærmest lyser ud af dem, især Jeff Gerstmann er hel oppe og køre...
8-)
#1986 dyg 17 år siden
#1987 elwood 17 år siden
Har stadigvæk min anger managment stressball jeg vandt 8-)
#1988 McPeter 17 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/12/03/nirvana-smashi...
1979 og life in the fast lane kunne da nok være meget sjove.
#1989 elwood 17 år siden
Chronicles of Riddick: Assault On Dark Athena
Som er den nye titel, jeg nød virkelig det gamle spil på min pc dengang det kom ud, efter og ha høstet ros på Xbox'en.
eneste jeg rigtig hade ved det var "fjenden" som blev introduceret hen imod slutningen af spillet, kæft det var træls, men ting som Hand to hand combat fungere rigtig godt synes jeg, og især når man kæmpede med en vagt om shotgunnen og så blæste ham væk når man fik overtaget var ohh sp satisfying.
Det er nok ikke day 1 buy, men jeg ku nu godt finde på og samle det op engang.
Og så er det ikke bare den normale omgang updatet High res udgave, nej ifølge giantbomb, er der føjet en sindsyg mængde xtra guf på.
Giantbomb
De har ikke lige opdateret hovedsiden, men jeg tror det her er låge 3 i 1up's julekalender. Mad world til Wii
mest ventede Wii spil fra min side af pt i hvertfald, hvis det kan slippe uskadt gennem censuren, da den grafiske vold og stil er så vigtig for spillet.
#1990 elwood 17 år siden
Spillet er igen på rette kurs efter Atari (ja vi ser lige bort fra deres knap så gode år de har haft hidtil) reddet spillet fra og blive cancelled.
Lad os se, jeg håber da på det bedste med spillet.