Gravatar

#2041 DarkLight 17 år siden

Elwood,
Lyder ikke til du er helt glad for Resident Evil? I hvert fald meget om styringen?

Og hvad er det der er på vej?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2042 elwood 17 år siden

#2041 Jeg tror det mest af alt kom fra at det er svært lige og sætte en ven hurtig ind i (det og så at jeg har spillet for meget Gears of War 2 hehe) det hjalp lidt da vi fandt ud af og skifte våben med D-pad'en og ikke via. menu'en som vi troede var den eneste vej.

Men ja RE5 har altid været en lidt andet størrelse. du kan ikke gå rundt og skyde, du skal stå stille, heri komme andrelinen da du står og skyder på en zombie, og så ser du ham den store mand med øksen nærme sig fra højrer af, "oh shit!" nu skal du så løbe væk fra ham, ind du er et stk. fra ham evt. prøve og lurer ham forbi nogle benzin tønder.

Når du så er lidt væk fra ham skal du så lige vende dig rundt, du kan lave en 180'er ved og gå baglæns og trykke på A (dette glemmer man en del gange i kampens hede hehe, det ku godt bare ha været en knap) du kan også vende manuelt, men så skal du lige huske ikke og aime med dit weapon, da du elleres drejer alt for langtsom (det glemmer man også nogen gange i kampens hede)

Jeg tror det er fordi man er vandt til alle de her andre shooters hvor man er nimble og løber og springer fra cover til cover.

Og så i RE5 bliver tempoet sat ned og styrigen gjort mere stille og rolig (netop for at fjenden kan "snige" sig ind på dig, mens du står og skyder en indfødt. KZ2 er også et mere "roligt" spil, her kan man heller ikke blot charge fremaf, men det er en lidt anden type aligevel 8-)

Det er fedt det med at du ikke er sikker nogen steder! før eller sigen skal de nok komme op til dig, selv om du har fundet et tag og stå på.

Men jeg tror blot man lige skal omstille sig til det.

Demo'en er også den gamle E3 demo så vidt jeg kan se, så noget kan være ændret i den fulde udgave, jeg skal dog stadigvæk ha det (den overdrevet effekt når Chris hammer en indfødt flere meter væk, eller plaffer dem af HT med en shotgun føles utrolig tilfredsstillene)

Det jeg har på Vej er Fallout 3, går udfra det min gamestations order du tænker på.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2043 filmz-Bruce 17 år siden

#2040 Det er vi ikke nået til endnu :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#2044 elwood 17 år siden

#2043 Nej der er jo lige det problem med copyrights hehe, ja jeg er heller ikke nået til Creator delen endnu, er stadig godt igang med Singleplayer.

#2041 hehe du kommenterede slet ikke at jeg har gennemført Mirrors Edge uden våben

8-)

Jeg lavede ren Benny hill i sidste level, det var også der jeg fik min Vrommm Trophy.
Gravatar

#2045 Bony 17 år siden

Jeg er godt nok træt af ikke at eje hverken LBP, ME, COD5, FO3 eller FC2. Jeg er jo snart på sidstepladsen hvad angår trofæer. :(

Super med alle de forkortelser der. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2046 elwood 17 år siden

Jeg har hvertfald et trofæ i Mirrors Edge, jeg ikke tror mange filmz'er tør/vil gå efter.

Nemlig Test of Faith.

Som er ingen våben brug.
Gravatar

#2047 DarkLight 17 år siden

Jeg går nu ikke efter dem, men der ringer da noget ind igang imellem. F.eks. har jeg hørt man får et trofæ når man bevæger prinsen i PoP. Ka-ching!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2048 elwood 17 år siden

Jeg gik heller ikke efter det, jeg ville bare prøve og gennemføre uden brug af våben på normal.
Gravatar

#2049 elwood 17 år siden

Modtog i dag

Prince of Persia præmie + en genial t-shirt (jeg havde troet at det bare var en t-shirt med et fancy motiv fra spillet af, men det er en t-shirt der i små Bitmaps viser de forskellige Prince's of Persia gennem tiden.

Prince of persia C:E

Resistance 2
Gravatar

#2050 elwood 17 år siden

Sorry men jeg er lige nødt til og poste det her... jeg mangler ord...

Nå det, det bare min penholder

Godt nok til Pc, men jeg kan lige se Reggie for mig til E3.

We are so happy to introduce the Wii job

And with it you get Mario and Pech get's dirty, and Warrio Ware 2 fully supported

Skriv ny kommentar: