Gravatar

#2051 elwood 17 år siden

Prinsen har mistet sit Ædsel, og er ude og lede efter det, her støder han på Princessen Elika der jages af nogle grumme typer, der bliver self. sluppet noget ondt løs, og nu må Prinsen og Prinsessen få bragt det i orden igen, inden klokken slår 12 hvor hun bliver til et græskar... nej vent det er vidst en anden historie...

Hehe Jep har fået spillet lidt PoP og det første indtryk er Damm hvor er den visuelle stil smuk, har altid været glad for det her cel shading teknik, men PoP har indtil videre perfektioneret det pt.

Farverne springer frem på tv'et, og man overvældes af den visuelle stil, farvepaletten er utrolig bred, og når man ser Elika gøre et område grønt igen får man virkelig kontrasten mellem det før Mørke og dunkle vs. det nu grønne, frodige smukke og se.

Nå nok om det visuelle.

Lad os slå det fast på den her måde Pop er stik modsat Mirrors Edge, hvor du i mirrors Edge bliver straffet hver gang du fejler, er der flere gange under min små runs i Pop, hvor jeg nærmest følte jeg ikke var i kontrollen, der er mange af tingene som i de gamle spil Sands of time osv. (3d udgaverne) sku gøres manuelt og med præcision, som her er forenklet.

Nåja og så den lille detalje med der ingen Død er i spillet, dette er egentlig bare en snedig kamufleret restart mekanisme

Dette er ikke en kritik, og jeg synes egentlig ret godt om et spil i ny og næ hvor man kan "slappe" lidt mere af, faktisk vil jeg sige at når man lærer de forskellige ting med hensyn til knapper osv. så får man nogle runs hvor man springer og hopper rundt med perfection, fordi man stortset altid vender lige præcis på den måde man skal.

Jeg må også lige komme ind på animationen, som jeg virkelig synes er flot, især når Elika og Prinsen skal bytte plads. I andre spil hvis du stod på en bjælke og sku forbi din Ai buddy, ville den på magisk vis glide igennem dig. Men i PoP laver Elika og Prinsen f.eks. lige en fix lille "svingom" når de skal bytte plads, det er en lille ting, men det er detaljer som disse jeg synes er geniale 8-)

Alt i alt er jeg fuld ud tilfreds med spillet so far, og til de af os som går og venter på Uncharted 2, kan man jo glæde sig over at Prinsen stemmelægges af Nolan North aka. Nathan Drake fra Uncharted Drakes Fortune, med præcis samme kækhed og charme... ahh ok Nathan Drake er mere charmerende 8-)

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2052 elwood 17 år siden

Musikken skal også lige ha et godt ord med på vejen, det er utrolig stemningsfuldt, og ja mystisk drømmene agtig.

Just follow the girl what could go wrong

Prinsen citat.
Gravatar

#2053 McPeter 17 år siden

Street Fighter chars til LBP - nu med billeder:
http://www.ps3fanboy.com/2008/12/08/street-fighter...

Nåååååå :o)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2054 elwood 17 år siden

Næste låge i 1up's kalender.

Alpha Protocol
Gravatar

#2055 elwood 17 år siden

Korg DS 10 + Nintendo DS + et Sugerør = 70'erne har ikke levet forgæves 8-)

Korg DS 10 er en synthizizer til Nintendo DS.
Gravatar

#2056 Bony 17 år siden

#2050 - Haha, det er da vist hvad man kalder for "lummert legetøj". :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2057 elwood 17 år siden

#2056 hehe yep, det satme med og finde Keanue Reeves ansigtet frem juleaften, når man ser hvad Moster Gerta har købt til sit barnebarn 8-)

oh btw de der trofæer i Pop var vidst ikke så ligetil igen, det forekom mig bare enkelt da man jo ikke ku død, men der er et par onde ind imellem kan jeg se på listen.
Gravatar

#2058 Bony 17 år siden

#2057 - ARGH, stop med at snakke om trofæer når jeg ikke har nogen af spillene.. :D
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2059 elwood 17 år siden

Brutal Legend

Ikke så meget i traileren som man ikke har set i de andre teasers.

Men Tim Schafer og Jack Black's Spil Brutal Legend ser jeg meget frem til.

Og den 14 Dec. får vi det tilsydenladen og se ingame.

Gravatar

#2060 elwood 17 år siden

Næste låge i 1up's kalender, denne gang ses der på...

Prototype

Og så havde 1up en singleplayer session med Killzone 2 igår, som kan ses på deres side, men sener idag kommer den i højopløsning, så jeg venter.

Skriv ny kommentar: