Gravatar

#2101 tiany 17 år siden

#2100 Nu lyder du som min kæreste :|
Han har også lige genaktiveret sin WoW account og har lovet mig højt og helligt at han ikke vil bruge så meget tid på det som sidst. Jeg blev pænt pissed over at han ville til at spille det igen, men jeg håber da at han holder hvad han lover - for ellers står den jo på WoW fra han kommer hjem om eftermiddagen til kl.4 om natten - ligesom sidst
Valar morghulis
Gravatar

#2102 elwood 17 år siden

jeg har aldrig nogensinde haft WoW inde for min dør, og det komme det heller ikke 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2103 McPeter 17 år siden

#2101 - "ja ja jeg kommer nu jeg skal bare lige..." :-P

Tja - jeg har pt. ingen kæreste og bruger alligevel et par timer hver aften på ps3, pc, film osv. Om det er det ene eller det andet er jo sådan set ligemeget - lige bortset fra at jeg udemærket ved hvor nemt man bliver afhængig af WoW. :-) Ved dog ikke om selve spillet er så meget værre end alt muligt andet - tror mest det er pga hele det sociale netværk man ender med at få hvor man kommunikerer via chat eller voice mens man spiller. Det synes jeg ikke man har I så mange andre spil på samme måde.

Derudover er der jo det med at man har forskellige progressionsbarer hvor man fx lige skal samle lidt ekstra experience, gold, tokens, items, etc - og det tager altid længere end man lige regner med hehe. Og så er der hele elementet med held som faktor - at man kan tæve de samme monstre hver uge i flere måneder inden man ser et bestemt item droppe - det er jo nogle gange ligesom at vinde i lotto (selvom jeg dog godt ved hvad jeg ville foretrække). :-)

Sidst var jeg også med i ledelsen af en guild og brugte oceaner af tid på det, men det har jeg absolut ingen intentioner om denne gang - det gav ikke helt nok igen, selvom det dog også havde sine fordele, fx var det nogle vildt hyggelige folk jeg var det med. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2104 elwood 17 år siden

Hehe hver gang der snakkes WoW og andre MMO's kommer jeg til og tænke på Felicia Day og hendes Guild, jeg kan lige se det for mig 8-)

[url= Afsnit[/url]

Og resten af season 1 [url= Guild[/url]

Og i anledningen af den søde tid her [url=
Gravatar

#2105 ks 17 år siden

For lige at være tilbage til sværhedsgradsspørgsmålet (sik' et ord!). Jeg starter altid ud på normal, men ændrer det gerne til enten sværere eller lettere, hvis det ikke er det korrekt niveau. Nu skal det siges, at det er år siden, at jeg sidst stod i en situation, hvor jeg måtte sætte sværhedsgraden op :) Ellers sætter jeg den gerne ned på let. Dette var fx tilfældet med Far Cry 2.

Uanset hvor gerne jeg vil gennemføre et spil på normal, så vil jeg altid mene, at et spil mister meget af sin charme, når man tillader frustrationerne at tage overhånd. Dette hænder fx i Far Cry 2 på normal, og der trækker jeg grænsen og sætter så sværhedsgraden ned. Som tidligere sagt af Dark-Light, så kan godt spildesign fungere på samtlige sværhedsgrader, og det er desuden meget forskelligt, hvad man ønsker at få ud af sine spil. Mange af dem, der spiller på de højeste sværhedsgrader føler jeg, at de gør af princip/ære eller simpelthen fordi de direkte nyder at torturere sig selv. Mange inde på EuroGamer ser det fx som en større "reward" at gennemføre spillet efter tonsvis af frustration, hvor os, der tilpasser sværhedsgraden er tilfredse bare vi kan nyde spillet undervejs :)
Gravatar

#2106 elwood 17 år siden

Mange af dem, der spiller på de højeste sværhedsgrader føler jeg, at de gør af princip/ære eller simpelthen fordi de direkte nyder at torturere sig selv.

lav den om til

Mange af dem, der spiller på de højeste sværhedsgrader føler jeg, at de gør af princip/ære eller simpelthen fordi de direkte nyder trofæer.

og man har bony.

tak for alle inputs so far i sagen i hvertfald.
Gravatar

#2107 elwood 17 år siden

Første DLC pakke (xbox360 only indtil videre)

Lyder egentlig ret intressant, må sige det er noget af et stilskift hehe.

FO3
Gravatar

#2108 McPeter 17 år siden

#2105-6

ét ord:
e-peen
;-)
Gravatar

#2109 McPeter 17 år siden

1000 (et-tusinde!!!) nye baner til echochrome, samt trofæ support i den nye patch der kommer idag...
http://www.ps3fanboy.com/2008/12/11/todays-echochr...

Imponerende...
Gravatar

#2110 elwood 17 år siden

Skriv ny kommentar: