Jeg plejer at skyde den med ice-missilerne så jeg kan holde afstand. Det første lange stykke tid koncentrerer jeg mig om at skyde meteorer så jeg har mere plads.
Den snurer rundt og peger nogle røde missil-dimser mod dig - det er dem du skal skyde. Den roterer selv så du kan ramme de næste.
PAS PÅ de langtrækkende hvide missiler - synes de er vildt svære at få øje på. Sørg for at undgå, evt boost væk men ellers burde du kunne udmanurere dem.
Den tager noget tid at komme igennem men når du først lige har styr på teknikken så er det bare et spørgsmål om tid. :-)
#416 1'eren havde også en bunke fejl, men jeg er nu ikke skræmt væk af det, som sagt anmeldelser er blot en eller flere personers mening, hvis jeg mener spilllet lyder godt til mig, så slår jeg fingrene i det, så ja jeg skal på fredsmission på Torsdag 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er der nogen der kan bekræfte at ens PS3s blæser larmer mere hvis der er meget varmt i rummet? Synes min maskine er begyndt at larme en del engang imellem. Ved dog ikke om det hænger sammen med at vi har et varme apparat som peger mere eller mindre direkte ned på den.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jo, den kører lidt ekstra, hvis der er varmt i lokalet. Min støjede en del sidste sommer, hvor vi havde nogle dage, hvor temperaturen var over de 30 grader.
#419 - Det jeg hentydede til var nu også nærmere, at spilanmelderne har en tendens til at give meget høje karakterer, selv når et spil kun er middelmådigt. Så et spil, der egentlig burde ligge omkring 50%, ligger så i stedet på 77%, hvilket faktisk er temmelig højt - specielt hvis man holder det op imod de andre anmelderindustrier, hvor man er noget bedre til at bruge hele skalaen fremfor at give alt 8.x.
Og jo. Hvis du læser anmeldeserne i dybden, så vil du opdage et andet billede end hvad et tal giver. Men måske forstår vi 77% forskelligt. For mig er 77% utrolig højt, og burde kendetegne et kvalitetsprodukt. I stedet snyder det høje tal, da alle anmeldeser faktisk beskriver spillet, som værende ganske middelmådigt.
#421 McPeter 16 år siden
Jeg plejer at skyde den med ice-missilerne så jeg kan holde afstand. Det første lange stykke tid koncentrerer jeg mig om at skyde meteorer så jeg har mere plads.
Den snurer rundt og peger nogle røde missil-dimser mod dig - det er dem du skal skyde. Den roterer selv så du kan ramme de næste.
PAS PÅ de langtrækkende hvide missiler - synes de er vildt svære at få øje på. Sørg for at undgå, evt boost væk men ellers burde du kunne udmanurere dem.
Den tager noget tid at komme igennem men når du først lige har styr på teknikken så er det bare et spørgsmål om tid. :-)
#422 Bony 16 år siden
#423 Bony 16 år siden
Nu skal jeg jo lige gennemføre alle planeterne før jeg begynder at stikke rekorder, ikke? (Mit sølle forsvar.. ;))
#424 McPeter 16 år siden
Nåede op på x9 combo og var der en evighed men døde så... skod... så mangler stadig det trofæ... :-( Lykkedes dog at få skjold-trofæet.
#425 Bony 16 år siden
#426 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#427 elwood 16 år siden
ha! jeg agter skam og bruge en hel del mere p[ det, f'rst spilles det igennem som hr. flinke, og s[ anden gang skal der bare spilles ond.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#428 Bony 16 år siden
#429 filmz-Kadann 16 år siden
Jo, den kører lidt ekstra, hvis der er varmt i lokalet. Min støjede en del sidste sommer, hvor vi havde nogle dage, hvor temperaturen var over de 30 grader.
#430 ks 16 år siden
Og jo. Hvis du læser anmeldeserne i dybden, så vil du opdage et andet billede end hvad et tal giver. Men måske forstår vi 77% forskelligt. For mig er 77% utrolig højt, og burde kendetegne et kvalitetsprodukt. I stedet snyder det høje tal, da alle anmeldeser faktisk beskriver spillet, som værende ganske middelmådigt.