Så fik jeg læst artiklen færdig, det virker også som om at der bliver meget mere dynamik, de nævner et eksemple fra demo'en hvor Nathan svinger ind gennem et vindue og lander på et gulv, der herefter går i stykker under ham, for derved at "transporter" ham en etage ned.
Og så bliver fjenderne mere agrresive, og bliver ikke bare hængene, og smider en granat i ny og næ, men denne gang vil de flanke dig, og AI'en er klar over hvor du er, hvis du larmer. Dette kan udnyttes til egen gavn.
I demo'en viste de dette ved at Nathan affyrede et par skud fra en lokalitation, og herefter sneg han så væk til en anden position, hvor han ku skyde dem, eftersom de stadigvæk troede på han var det første sted.
Når du er i Cover kan du ike nok med du kan aime mens du bevæger dig langs cover, du kan flytte væk fra coveret, mens du stadigvæk sigter på en fjende.
Sne'en så vidt jeg har forstået det bygger op efterhånden, så der kommer små bakker og ligene.
For dælen alt det her tegner godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så er fredagens afsnit af The 1up Show oppe, har lige set det.
Der kigges på That Game Company's næste "spil" jeg kalder det mere en slags oplevelse/stressless game da det minder "lidt" om deres tidligere spil Flow.
I Flower styre du vinden/blomsterbladene der svæver gennem luften, og du kan så samle flere op undervejs, og hvis du rammer flere i træk kan du høre det på små musical ques.
Jeg glæder mig personligt ret meget til det her, herregud Flow endten jeg en aften med og sidde og spille 1½ time med en ven, hvorfor ved jeg ikke, men det endte vi med.
Uncharted 2 lyder da virkelig, virkelig godt. Jeg var ellers ikke helt i ekstase efter det første. Jeg havde lidt svært ved at kapere zombie-delen, og skyderiet blev en smule ensformigt mod slutningen, netop fordi der manglede lidt dynamik i dem. Mange af duellerne mindede i bund og grund om hinanden, bare i nye omgivelser. Det bliver stort, virkelig stort, hvis de får rettet op på de små problematikker fra det første spil.
Derudover er jeg spændt på at se, hvor succesfuldt de kan få integreret stealth i spillet. Ubisoft snakkede også side op og side ned om stealth i Far Cry 2, men der fungerede det mildt sagt af røvens til. Nå, men Uncharted 2 fløj da i hvert fald til tops på ønskelisten nu. Det havde jeg sgu ikke troet, og jeg får endda helt lyst til at give 1'eren et forsøg mere :)
#2121 elwood 17 år siden
Killzone 2
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2122 elwood 17 år siden
Uncharted 2
#2123 elwood 17 år siden
Og så bliver fjenderne mere agrresive, og bliver ikke bare hængene, og smider en granat i ny og næ, men denne gang vil de flanke dig, og AI'en er klar over hvor du er, hvis du larmer. Dette kan udnyttes til egen gavn.
I demo'en viste de dette ved at Nathan affyrede et par skud fra en lokalitation, og herefter sneg han så væk til en anden position, hvor han ku skyde dem, eftersom de stadigvæk troede på han var det første sted.
Når du er i Cover kan du ike nok med du kan aime mens du bevæger dig langs cover, du kan flytte væk fra coveret, mens du stadigvæk sigter på en fjende.
Sne'en så vidt jeg har forstået det bygger op efterhånden, så der kommer små bakker og ligene.
For dælen alt det her tegner godt.
#2124 aknot 17 år siden
#2125 elwood 17 år siden
Nu skal jeg ike anstrenge mine øjne så meget igen
Har allerede gemt dem sendt til mig selv, så jeg kan læse det igen og igen derhjemme.
#2126 aknot 17 år siden
Og ja det bliver fedt med en ny omgang Drake :)
#2127 elwood 17 år siden
#2128 Guts 17 år siden
Uhhhh...det spil kan kun komme for langsomt! Glæder mig!
#2129 elwood 17 år siden
Der kigges på That Game Company's næste "spil" jeg kalder det mere en slags oplevelse/stressless game da det minder "lidt" om deres tidligere spil Flow.
I Flower styre du vinden/blomsterbladene der svæver gennem luften, og du kan så samle flere op undervejs, og hvis du rammer flere i træk kan du høre det på små musical ques.
Jeg glæder mig personligt ret meget til det her, herregud Flow endten jeg en aften med og sidde og spille 1½ time med en ven, hvorfor ved jeg ikke, men det endte vi med.
Så ses der på Locoroco 2 til PSP
Og sidst noget WoW: udvidelse
Tjek det hele ud lige Her
#2130 ks 17 år siden
Derudover er jeg spændt på at se, hvor succesfuldt de kan få integreret stealth i spillet. Ubisoft snakkede også side op og side ned om stealth i Far Cry 2, men der fungerede det mildt sagt af røvens til. Nå, men Uncharted 2 fløj da i hvert fald til tops på ønskelisten nu. Det havde jeg sgu ikke troet, og jeg får endda helt lyst til at give 1'eren et forsøg mere :)