Gravatar

#2211 elwood 17 år siden

Fredagens 1up Show, er en lækkerbidsken.

Resident Evil 5, Street Fighter 4, and Noby Noby Boy.

SF 4 previewet er mere omkring et besøg hos Keystone II, hvor nogen af verdens bedste SF tournament player i Nor Cal mødes.

Link
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2212 DarkLight 17 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2213 elwood 17 år siden

#2212 er det blot en public service, eller har du begyndt og vise interessen for det her spil nu 8-)

tænker på Prototype.
Gravatar

#2214 elwood 17 år siden

og blot for lige og sætte lidt gang i folk, det ser ud til at Re5 demo'en til PS3 er ude, men ikke på JP PSN store, men rundt omkring via. diverse torrents, men jeg har ikke hørt fra nogen der har spillet den endnu, så det ku være onde rygter 8-)
Gravatar

#2215 DarkLight 17 år siden

#2213, jeg synes stadig Prototype ser meget bedre ud, og videoen jeg linker til, gør mig egentlig også lidt bekymret. Styringen ser meget "løs" ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2216 elwood 17 år siden

Jeg synes ikke det er styringen der er det slemmeste, jeg sidder bare og har svært ved og se det intressante i demo'en, det ligner noget man har set før.. ohh se mig jeg kan skyde med elektricitet 8-)

De er nødt til og vise noget andet end det her, hvis de skal gøre mig intresseret nok i det.
Gravatar

#2217 ks 17 år siden

IGN har et langt hands-on preview af Infamous dog, og de lyder meget, meget begejstret. Jeg er heller ikke vildt interesseret i spillet på stående fod, men efter at have læst previewet har det trods alt fundet vej til min radar.
Gravatar

#2218 Bony 17 år siden

Jeg er gået i gang med GTA4 igen. Jeg ville se hvor lang tid det tog at gennemføre det 100% og hold da op, de side missioner, fx "most wanted"-missionerne, er dælme omfattende. Det spil er jo meget større end jeg lige havde regnet med. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2219 elwood 17 år siden

Prototype minder en del om Hulk Ultimate Destruction, som var et rigtig underholdene spil, og man kan tydlig se at det er de samme udvikler som står bag det her spil.

Jeg var vild med Hulk, så jeg er overbevist om det her er Hulk på Speed, hvis man sku giv den en kort betegnelse.
Gravatar

#2220 elwood 17 år siden

Næste låge i 1up's kalender der ses på Batman: Arkham Asylum

Det her spil ku godt gå hen og blive godt, voice castet fejler hvertfald intet, og gameplayet lyder umiddelbart ret så intressant.

Skriv ny kommentar: