Det med Firefox skal du ikke være ked af. Tag og hent Google Chrome, det er altså bare noget der virker og vil frem i livet. Internet surfing bliver virkelig til en leg med denne browser. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Tog lige lidt revanche i Super Stardust. Ny personlig rekord på 20,5 mill og x20 bombe trofæet. Dagens mål er nået, så nu kan jeg gå i seng. Godnat derude! :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#444 hehe op på hesten mester. :-) Er sikker på du godt kan få et par tips til at få nogle af dem hvis du har problemer. :-)
Synes iøvrigt at det er snyd ham Bony har Uncharted når jeg ikke har - der er godt nok lang vej hjem når jeg kun kan samle pokaler i Eden og Stardust. :-P
#446 - ved ikke om man kan kalde det en konkurrence når Bony har flere end 3 gange så mange trofæer som mig...og tror iøvrigt ikke der er så mange andre der samler dem?
Jeg er nået op på 20 stk i alt - 16 bronze og 4 sølv... Men har også kun 2 spil der understøtter det og da begge er lavpristitler har de ikke så mange trofæer. Et spil skal koste over et eller andet beløb (synes jeg læste $30 et sted) før det kan have et platin-trofæ og antallet af de andre tre typer er nok også en del større.
#447 Det forstår jeg ikke en skid af, men jeg vil helt vildt gerne være med :D Hvad er det for nogle spil? Og er der nogle der spiller Tekken? Jeg kan ikke få mine andre kammerater der spiller tekken til at købe en ps3 :P
#449 Har aldrig forstået andre "slås" spil end tenkken, synes simpelthen der sker formeget i de andre. Komboerne er osse helt underlige, og i de fleste tilfælde går det så hurtig, at man ikke får et ben til jorden. NEj tekken det virker fanme. Er SC ikke osse noget med sværd?
#441 Bony 16 år siden
Det med Firefox skal du ikke være ked af. Tag og hent Google Chrome, det er altså bare noget der virker og vil frem i livet. Internet surfing bliver virkelig til en leg med denne browser. :)
#442 elwood 16 år siden
argg jeg skal blot lukke firefox ned og op igen s[ virker, det, men damm det tr;ls n[r man typer et indl;g derud af og s[ kigger op og ser sk're tegn.
N[ betragt det som Enigma Mode
Smiley
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#443 Bony 16 år siden
#444 DarkLight 16 år siden
Og man opgiver da næsten at begynde, siden folk er fået så amok :)
#445 McPeter 16 år siden
Synes iøvrigt at det er snyd ham Bony har Uncharted når jeg ikke har - der er godt nok lang vej hjem når jeg kun kan samle pokaler i Eden og Stardust. :-P
#446 rubberdub 16 år siden
Konkurere i de forskellige små spil her inde?
#447 McPeter 16 år siden
Jeg er nået op på 20 stk i alt - 16 bronze og 4 sølv... Men har også kun 2 spil der understøtter det og da begge er lavpristitler har de ikke så mange trofæer. Et spil skal koste over et eller andet beløb (synes jeg læste $30 et sted) før det kan have et platin-trofæ og antallet af de andre tre typer er nok også en del større.
#448 rubberdub 16 år siden
Det forstår jeg ikke en skid af, men jeg vil helt vildt gerne være med :D
Hvad er det for nogle spil? Og er der nogle der spiller Tekken? Jeg kan ikke få mine andre kammerater der spiller tekken til at købe en ps3 :P
#449 colocho 16 år siden
Jeg spiller dælme Tekken :-)
Men mere Soul Calibur nu, så køb, køb, køb,
så skal jeg nok whooppe dig :-)
#450 rubberdub 16 år siden
Har aldrig forstået andre "slås" spil end tenkken, synes simpelthen der sker formeget i de andre. Komboerne er osse helt underlige, og i de fleste tilfælde går det så hurtig, at man ikke får et ben til jorden. NEj tekken det virker fanme.
Er SC ikke osse noget med sværd?