Jeg fik jo Resistance 2 i julegave og damn det er fedt..! Historien var super gennemført og meget spændende.. Tog den på normal og var forholdsvis hurtigt igennem historien. Men det gør slet ikke noget, for glæder mig allerede til at skulle igennem det igen på hard og bagefter "skræmmende"-sværhedsgraden. Super spil. Kun en enkelt lille ting at sætte fingeren på; kunne godt have tænkt mig en mulighed for at ændre sproget til engelsk. Kunne ikke rigtigt tage det danske seriøst i starten. Men det er bagateller. :)
Hvad angår co-op så tror jeg ikke helt jeg fattede hvad det handlede om. Spillede det lige kort i nat men skal nok lige have kigget lidt mere på det imorgen.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Kun en enkelt lille ting at sætte fingeren på; kunne godt have tænkt mig en mulighed for at ændre sproget til engelsk. Kunne ikke rigtigt tage det danske seriøst i starten. Men det er bagateller. :)
Ændre dit PS3 sprog til Engelsk, så skifter spillet sikkert også.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Så kunne jeg ikke modstå hypen længere, og har for sølle 185 kr. (!!) bestilt LittleBigPlanet fra ShopTo.net. Jeg er meget spændt på at se, hvorvidt det falder i min og min kærestes smag. Det var ellers et spil, som jeg ikke skænkede mange tanker, for jeg syntes simpelthen, at se det så for barnligt ud. Men efter at have hørt og læse så meget om alle de fantastiske levels, folk får lavet, så har jeg besluttet alligevel at give det en chance. Til en pris af 185kr er det heller ikke så slemt igen, hvis spillet nu falder igennem.
Derudover snuppede jeg også Dead Space med for 200kr fra DVD.CO.UK til de mørke Januar aftener :)
#2251 elwood 17 år siden
Er i Megaton for tiden, og her mødte jeg en herlig kvinde, der var meget entusiastisk for at jeg sku udsætte mig selv for Radiation Posion!
Syge kvinde menneske! og hun taler med sådan en "nååå gør det ondt skal jeg puste på det stemme"
Genial humor, og hmm ja uden og spoile for meget så havde mit lille offer en positiv sideeffect 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2252 caks 17 år siden
#2253 Bony 17 år siden
Hvad angår co-op så tror jeg ikke helt jeg fattede hvad det handlede om. Spillede det lige kort i nat men skal nok lige have kigget lidt mere på det imorgen.
#2254 filmz-gofferoffer 17 år siden
#2255 DarkLight 17 år siden
Ændre dit PS3 sprog til Engelsk, så skifter spillet sikkert også.
#2256 elwood 17 år siden
Måske får min karakter besøg af The Three christmas Ghost... Bahh Humbug 8-)
#2257 ks 17 år siden
Derudover snuppede jeg også Dead Space med for 200kr fra DVD.CO.UK til de mørke Januar aftener :)
#2258 elwood 17 år siden
Good... Good...
#2259 Bony 17 år siden
#2260 elwood 17 år siden
Jeg skal også tilbage til LBP igen, jeg har så fandens mange ting og lege med pt.