Er der ikke muligt at se alle på sin venneliste, rangeret efter trofæer?
Nej, desværre. Det er også en lille detalje jeg har savnet. Det kunne være ret smart, nu da trofæer jo alligevel ikke kan bruges til andet end blær alligevel. :)
#445 - Ahh, du har da flere trofæer end mig i Super Stardust. ;)
Jeg har pt. 64 trofæer i alt. Kan ikke huske hvordan de er fordelt, men så vidt jeg kan huske så tror jeg ikke at jeg har nogen guld (og dermed selvfølgelig heller ingen platinium) trofæer. Jeg var dog usandsynligt tæt på mit første guld i går i Super Stardust og x10 trofæet. Jeg nåede helt op på x9 combo, inden en mikro lille sten valgte at slukke trofæ-drømmen. På den igen, mester! :)
Jeg synes nu ikke at jeg har spillet decideret for at samle. I Uncharted f.eks. er det jo muligt at samle alle trofæerne på et par gennemspilninger. Altså, hvis man er en habil gamer. Jeg kunne ikke så jeg mangler stadig et par stykker før platinium trofæet er hjemme. Men eftersigende skulle det være det pt. nemmeste spil at opnå et platinium trofæ i.
LBP og COD5 bliver også med trofæer. Og det er i forvejen to spil jeg skal have hjem til samlingen. Der er samtidig også mange andre spil derude som understøtter trofæer, som jeg aldrig ville røre med en ildtang. Så i har stadig muligheden for at overhale mig. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Jo, men er også lavet af Namco, styringen minder en del herom, synes jeg. Der er dog den forskel at man bruger X til blokering, det tar noget tilvænning, og når man så hopper på Tekken igen, ka det gi lidt problemer :-) Det går også en del hurtigere, men det gør det jo bare lidt mere udfordrende :-)
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Tog lige lidt revanche i Super Stardust. Ny personlig rekord på 20,5 mill og x20 bombe trofæet. Dagens mål er nået, så nu kan jeg gå i seng. Godnat derude! :)
:D
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#448 - Jeg spiller PixelJunk Eden og Super Stardust HD - begge kan downloades på PSN for 60kr/stk hvilket er en yderst rimelig pris for to gode spil.
Bony spiller også Uncharted.
Du kan finde en liste over spil der understøtter trofæer her: http://www.ps3fanboy.com/trophies (og dem der vil blive patchet senere eller endnu ikke er udkommet)
#451 - hehe ja men det er da også kun lige på nippet. :-) Guld trofæet - er det ikke multiplayer-trofæet? Jeg har ikke købt den udvidelse. :-(
Jeg har ikke forsøgt mere på det 10x trofæ - det tager jo altså ret lang tid. :-)
#454 - Jeg har også trofæ understøttelse i Warhawk. Finder det dog slet ikke underholdende, så spiller det ikke mere. Kun lige den ene gang. Fik dog samlet 2-3 kedelige standard bronze trofæer deri. Men dem kan alle få. Man skal bare gennemføre træningen for henholdsvis "ground soldier", Warhawk styring og avancerede teknikker i en Warhawk. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#458 - jeg synes netop at de små delmål som trofæer udgør er med til at gøre spillene sjove. Istedet for bare at flyve rundt og skyde meteorer, så flyver man rundt og skyder meteorer og forsøger at lave store combi eller samle 20 bomber. :-)
#451 Bony 16 år siden
Nej, desværre. Det er også en lille detalje jeg har savnet. Det kunne være ret smart, nu da trofæer jo alligevel ikke kan bruges til andet end blær alligevel. :)
#445 - Ahh, du har da flere trofæer end mig i Super Stardust. ;)
Jeg har pt. 64 trofæer i alt. Kan ikke huske hvordan de er fordelt, men så vidt jeg kan huske så tror jeg ikke at jeg har nogen guld (og dermed selvfølgelig heller ingen platinium) trofæer. Jeg var dog usandsynligt tæt på mit første guld i går i Super Stardust og x10 trofæet. Jeg nåede helt op på x9 combo, inden en mikro lille sten valgte at slukke trofæ-drømmen. På den igen, mester! :)
Jeg synes nu ikke at jeg har spillet decideret for at samle. I Uncharted f.eks. er det jo muligt at samle alle trofæerne på et par gennemspilninger. Altså, hvis man er en habil gamer. Jeg kunne ikke så jeg mangler stadig et par stykker før platinium trofæet er hjemme. Men eftersigende skulle det være det pt. nemmeste spil at opnå et platinium trofæ i.
LBP og COD5 bliver også med trofæer. Og det er i forvejen to spil jeg skal have hjem til samlingen. Der er samtidig også mange andre spil derude som understøtter trofæer, som jeg aldrig ville røre med en ildtang. Så i har stadig muligheden for at overhale mig. :)
#452 colocho 16 år siden
Jo, men er også lavet af Namco, styringen minder en del herom, synes jeg.
Der er dog den forskel at man bruger X til blokering, det tar noget tilvænning, og når man så hopper på Tekken igen, ka det gi lidt problemer :-)
Det går også en del hurtigere, men det gør det jo bare lidt mere udfordrende :-)
#453 DarkLight 16 år siden
:D
#454 McPeter 16 år siden
Bony spiller også Uncharted.
Du kan finde en liste over spil der understøtter trofæer her:
http://www.ps3fanboy.com/trophies
(og dem der vil blive patchet senere eller endnu ikke er udkommet)
#451 - hehe ja men det er da også kun lige på nippet. :-) Guld trofæet - er det ikke multiplayer-trofæet? Jeg har ikke købt den udvidelse. :-(
Jeg har ikke forsøgt mere på det 10x trofæ - det tager jo altså ret lang tid. :-)
#455 Bony 16 år siden
#456 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#457 colocho 16 år siden
Hmm, jeg er ellers blevet helt fanget af det igen, specielt med den nye udvidelse, jetpacks ja tak ;-)
Har da fået samlet et par trofæer deri, tror endda jeg har fået et af guld :-)
#458 ks 16 år siden
#459 McPeter 16 år siden
#460 ks 16 år siden