Så gik de tidligere folk fra 1up show live med deres nye side, og første del af deres nye show med titlen CO-OP, de valgte og dele det op, i stedet for at gå på kompromi og rushe det, sådan!
Tjek siden ud lige her, og se første del af første episode.
Area5.tv Inspireret af Level five fra spillet Rez (det level hvor alt går op i en højer enhed)
Velkommen tilbage drenge 8-) One big issue is the PayPal account. We received so many small donations in such a short time-span that PayPal apparently thinks we’re doing something illegal and we can’t spend any money from the account until it’s been “reviewed”–which their polite customer service people told me could take anywhere from 24 to 72 hours. Since we’ve already received our last paychecks and California is suffering a ginormous unemployment backlog this wasn’t the good news.
hehe doh! oh well håber det ordner sig snarrest.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Har lige tændt min ps for første gang længe, og er nu igang med at hente et par demoer. Lord of the rings, Sonic og Skate 2. Skal jo lige se hvad det er for noget - det' jo gratis. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Det nye sonic spil er en ja vanskabning, hvornår fatter sega, at vi ikke vil ha nytænkning i Sonic, det skal være oldschool fart over feltet... sonic werehog!?
Jebus, selv Stegelmann giver mig ret.
Har endelig fået downloadet High quality udgaven af Area 5's nye show, og lavet en fin mappe på pc'en til deres nye show ahh det føles godt.
Ellers så sidder jeg og ser lidt 1up Street figther IV Gamenight igen, damm jeg glæder ig til det spil, min fætter tager sine to arkade stick med, når han kigge forbi en weekend, for dælen da han skal ha tæv.. men det er nok mere mig der får tæv, im so bad at Street figther.. på den dårlige måde hehe.
Men jeg glæder mig satme til det 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Guitar Hero 4 World Tour eller Rock Band 2? Jeg er blank på det her område! Det som taler for førstnævnte er, at Bruce Springsteen har to numre på vej og så er jeg jo solgt. Men er der noget der taler for og imod? Og hvor køber man tingene billigst (har ledt, men det er en større jungle end DVD'ere, men har da fundet en pris i England på 160£ for førstnævnte incl. bass) og hvad med bass?
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Har stadig kun prøvet GH4 og det endda kun uden trommer og mic, men det er nu meget sjovt. Har downloaded Eagles - Life in the Fast Lane og det spiller. ;-)
Bass = guitar nr. 2. Det er bare en identisk controller, men man spiller bare mere enkelt-toner istedet for "akkorder" bestående af 2-3 toner. I hvert fald på de sværere niveauer. På begynderniveau er de vidst rimeligt ens. Så at der følger bass med betyder bare at der er to guitar controllere med, hvilket der bør være - så kan man lave dueller og i det hele taget spille sammen. Sættet består af 2 x guitar/bas, 1 x tromme og 1 x mic.
#2346 Stop reading my mind :) jeg har luret lidt på hvilken version (af GH) jeg skal have fat i ... vil dog kun have en guitar med da jeg synes et helt band er lidt overkill til mig.
Ud over back on the grid og jeg har fået den uofficelle PS3 user id liste fra en herinde ;)
Jeg har ikke prøvet GH4 endnu, men jeg spillede både 2'eren og 3'eren før jeg prøvede RB1 og RB2... og har faktisk ikke spillet GH siden. RB er bare sjovest... også selvom man ikke har trommer og mikrofon.
#2341 elwood 16 år siden
Tjek siden ud lige her, og se første del af første episode.
Area5.tv Inspireret af Level five fra spillet Rez (det level hvor alt går op i en højer enhed)
Velkommen tilbage drenge 8-)
One big issue is the PayPal account. We received so many small donations in such a short time-span that PayPal apparently thinks we’re doing something illegal and we can’t spend any money from the account until it’s been “reviewed”–which their polite customer service people told me could take anywhere from 24 to 72 hours. Since we’ve already received our last paychecks and California is suffering a ginormous unemployment backlog this wasn’t the good news.
hehe doh! oh well håber det ordner sig snarrest.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2342 elwood 16 år siden
God start på deres nye show, can't wait for the next part.
#2343 elwood 16 år siden
Tilsydenladen udkomme ubisofts I'm Alive til marts allerede, hmm det er lidt fishy synes jeg, især når man intet har set til spillet stortset.
KZ 2 den 25 Feb. i Europa
#2344 Bony 16 år siden
#2345 elwood 16 år siden
Jebus, selv Stegelmann giver mig ret.
Har endelig fået downloadet High quality udgaven af Area 5's nye show, og lavet en fin mappe på pc'en til deres nye show ahh det føles godt.
Ellers så sidder jeg og ser lidt 1up Street figther IV Gamenight igen, damm jeg glæder ig til det spil, min fætter tager sine to arkade stick med, når han kigge forbi en weekend, for dælen da han skal ha tæv.. men det er nok mere mig der får tæv, im so bad at Street figther.. på den dårlige måde hehe.
Men jeg glæder mig satme til det 8-)
#2346 filmz-Bruce 16 år siden
#2347 McPeter 16 år siden
Bass = guitar nr. 2. Det er bare en identisk controller, men man spiller bare mere enkelt-toner istedet for "akkorder" bestående af 2-3 toner. I hvert fald på de sværere niveauer. På begynderniveau er de vidst rimeligt ens. Så at der følger bass med betyder bare at der er to guitar controllere med, hvilket der bør være - så kan man lave dueller og i det hele taget spille sammen. Sættet består af 2 x guitar/bas, 1 x tromme og 1 x mic.
#2348 cyberzed 16 år siden
Ud over back on the grid og jeg har fået den uofficelle PS3 user id liste fra en herinde ;)
#2349 Corgan 16 år siden
Guitar Hero 4 review: http://www.gametrailers.com/player/42276.html
Rock Band 2 review: http://www.gametrailers.com/player/40165.html
Spillene får henholdsvis 8.5 og 9.2 i rating.
Jeg har ikke prøvet GH4 endnu, men jeg spillede både 2'eren og 3'eren før jeg prøvede RB1 og RB2... og har faktisk ikke spillet GH siden. RB er bare sjovest... også selvom man ikke har trommer og mikrofon.
#2350 filmz-Bruce 16 år siden