Nu er jeg nået til et punkt i Uncharted hvor jeg bare ikke kan komme videre fra. Er på sværhedsgrad "Hard" og dør konstant. Jeg tvivler på at jeg nogensinde klarer spillet på "Crusher". Haha.. Jeg er dernede i grotten med vand; "Fæstningen" hedder banen på dansk. Er du syg den er svær!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#466 - Hehe.. Sandt at sige, så synes jeg, som McPeter også er inde på i #459, at det giver lidt ekstra krydderi til i forvejen underholdende spil. Der er ikke noget bedre end at jagte de satans små pokaler, man i grunden slet ikke kan bruge til en fis. :)
.. og dog ..
For jeg samler jo alligevel ind til min Home lejlighed. Eftersom jeg under ingen omstændigheder vil betale penge for online-møbler så må jeg jo have pokaler folk kan sidde på når der er fint Filmz besøg.. :)
haha..
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Men ja - nogle af pokalerne skal man jo altså bruge nogle forsøg på - så man kan godt få hurra-jeg-klarede-slutbossen/banen/etc følelsen hvis man får fat i en af de lidt sværere.
Spice up your life - la la lala - brug trofæer! :-)
Bony - overvejede at købe Uncharted for 200kr brugt i dag bare så jeg kan indhente dig (og ikke mindst overhale dig hehe), men endte dog med at lade det ligge... ;-)
#461 elwood 16 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#462 McPeter 16 år siden
#463 elwood 16 år siden
[url= video burde slå den frygt i jorden rigth away, læg mærke til termometeret jeg har nævnt før, det er kun halv fyldt![/url]
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#464 Bony 16 år siden
#465 Bony 16 år siden
#466 DarkLight 16 år siden
:D
#467 Bony 16 år siden
.. og dog ..
For jeg samler jo alligevel ind til min Home lejlighed. Eftersom jeg under ingen omstændigheder vil betale penge for online-møbler så må jeg jo have pokaler folk kan sidde på når der er fint Filmz besøg.. :)
haha..
#468 DarkLight 16 år siden
#469 McPeter 16 år siden
Men ja - nogle af pokalerne skal man jo altså bruge nogle forsøg på - så man kan godt få hurra-jeg-klarede-slutbossen/banen/etc følelsen hvis man får fat i en af de lidt sværere.
Spice up your life - la la lala - brug trofæer! :-)
Bony - overvejede at købe Uncharted for 200kr brugt i dag bare så jeg kan indhente dig (og ikke mindst overhale dig hehe), men endte dog med at lade det ligge... ;-)
#470 McPeter 16 år siden
"Bruce: Fra DVDPacific... National Treasure"