Gravatar

#2391 DarkLight 16 år siden

cyberzed (2389) skrev:
#2388 Det der metal gear solid DLC....fuck hvor er det sjovt med den splattergun :D

Yep! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2392 Bony 16 år siden

Er der nogen der ved hvad "Flower" kommer til at koste ved udgivelsen den 12 februar?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2393 elwood 16 år siden

på us PSN bliver det 9,99$

Ved ikke med DK.

herligt jeg ik er den enste der ser frem til dette lille "spil"

spillede du også Flow ?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2394 Bony 16 år siden

#2393 - Nej, men har dog luret på det flere gange og ender nok med at købe det. Kan det anbefales?

Men ja, jeg ser frem til "Flower". Synes det ser spændende ud og virker friskt og "nytænkende". Kan godt lide ideen med "zen"-relationen og det med at man bare kan læne sig tilbage og blive et med naturen. Nærmest en romantik-tanke. Meget interessant. :)
Gravatar

#2395 elwood 16 år siden

#2394 Du får lige min klassiske historie.

Det ikke særlig lang tid siden efter jeg fik min PS3, jeg købte Calling all cars som det første spil på PSN, og så var der det her Flow..?

Lidt om spillet først.

Flow et spil hvor de er en slags "Virveldyr" der æder andre dyr og bliver størrer, man kan ikke dø i det blot ryge tilbage i sin fremgang, målet, hvis man kan kalde det, det er at spise sig stor (størrerelsen afgøre hvad du kan æde) og arbejde dig ned af indtil du når bunden.

Spillet er utrolig afslappene, rolig musik, og du styre det ved at tilte din sixaxis, og trykke på hvilken som helst knap for at aktivere den special.

når du har spist dig til bunden får du adgang til et nyt "dyr" som du kan spille med, hvert "dyr" har en special egenskab, stun, booste, osv.

back to the story

Men altså jeg havde en ven på besøg, og han sku da lige se min PS3, så vi startede Calling all cars op,og skiftes til og spille det, så ville jeg lige vise ham der her mærkelige spil "spil" flow, jeg gav ham en controller i hånden, og forklaree hvad man sku og hvo'en han styrede og så gik vi ellers igang.

... det gik der så 1½ time med!

Og man vil ikke forstå det, men der er noget utrolig afslappene ved Flow, som bare ik kan forklares, men indrømmet det er nok ikke for alle.

[url=
Gravatar

#2396 Bony 16 år siden

#2395 - Det lyder bestemt interessant. Tak for "reviewet", jeg tror at jeg vil kigge nærmere på det spil når der engang kommer knaster på kontoen. :)
Gravatar

#2397 ks 16 år siden

Det lykkedes! Efter ca. 200 forsøg er vi endelig igennem rædselsbanen "The Bunker"!

Derefter var der dog ikke meget af spillet tilbage, så LittleBigPlanet er nu gennemført. Der venter naturligvis tonsvis af baner online, men hvad vi har prøvet indtil videre, så må det siges, at kvaliteten er meget svingende. Få af banerne nå op på samme niveau som MM's egne, selvom der bestemt har været nogle perler iblandt.

Derfor overvejer vi lidt at tilføje MGS pakken til spillet, men hvor mange baner er der deri, og hvor lang tid kan det underholde os? Vi har prøvet "paintinatoren" i community baner, og den virker satme skæg, så den trækker naturligvis lidt :)
Gravatar

#2398 elwood 16 år siden

#2396 var så lidt.

Ja så længe man blot er forbredt på det ikke er noget vild spil med våben eller dyb historie, men mere en slags ahh, kæft hvor gider jeg ik spille noget vildt i dag.
Gravatar

#2399 DarkLight 16 år siden

MGS DLC'en er sjov, men der er ikke mange timer i den. Vel faktisk kun omkring en halv.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2400 Guts 16 år siden

Så er Resident Evil 5 Demo'en oppe på XBOX Live!!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: