#471 - har kun prøvet det 2 min i en lokal Fony og så 10 min hos en ven mens vi drak os ned. Synes det virker okay men jeg er ikke så pjattet med at skulle sigte med en controller i sådan nogle spil. Ville gerne have en mus. :-) Umiddelbart ser det jo også interessant ud men ved ikke om jeg mon blir træt af det hurtigt...
Damm jeg har lige siddet og spillet Mercs 2 i flere timer tror jeg.
Først sad jeg og grinte lidt af den meget arkade agtige styring, og ikke hel gennemtænkte, man aktivere krogen fra en helikopter med D-paddet, og det samme gøres når du skal løslader noget du har på slæb.
throlttle er på X og firkant, så hvis du flyver og lige vil smide say en tankbil, som en slags brintbombe, så kræver det lidt fingre gymnastik.
Men for dælen jeg har moret mig med bare og jævne alt med jorden, så et eller andet har de gjort rigtig i spillet.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#471 Bony 16 år siden
#472 DarkLight 16 år siden
#473 elwood 16 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#474 McPeter 16 år siden
#475 McPeter 16 år siden
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/03/beware-of-the-...
#476 elwood 16 år siden
#477 elwood 16 år siden
HQ Mode, vil det mon så sige at LBP understøtter det?, fordi LBP har lip animation efter ens tale.
#478 McPeter 16 år siden
På PSN (kan ikke huske om det er EU eller US) kan man finde en video-guide til arcade mode. Den findes også her:
http://www.ps3fanboy.com/2008/09/04/become-a-bette...
Men jeg har i hvert fald downloaded den på min ps3 også...
#479 McPeter 16 år siden
Playable content
Pure demo (free)
NHL 2K8 demo (free)
Add-on content
Warhawk "Triple Combo" pack (£7.99/€11.99 -- contains all three booster packs)
Haze "Destruction" pack (£3.49/€4.99)
Videos
Movement episode 5, part 2 -- "London" (includes 8 videos)
Wallpapers and themes
4x SoulCalibur 4 wallpapers
#480 elwood 16 år siden
Først sad jeg og grinte lidt af den meget arkade agtige styring, og ikke hel gennemtænkte, man aktivere krogen fra en helikopter med D-paddet, og det samme gøres når du skal løslader noget du har på slæb.
throlttle er på X og firkant, så hvis du flyver og lige vil smide say en tankbil, som en slags brintbombe, så kræver det lidt fingre gymnastik.
Men for dælen jeg har moret mig med bare og jævne alt med jorden, så et eller andet har de gjort rigtig i spillet.