Ever wonder what Faith from Mirror's Edge dreams about? Tom Farrer, producer of Mirror's Edge, answered this question on the PlayStation.Blog: "She apparently dreams about enormous abstract sculptures floating above an endless sea!"
The upcoming time trial DLC pack for Mirror's Edge was originally scheduled for release tomorrow. However, Big Download reports that these additional races will come in February. The delay should give fans a bit more time to practice their skills -- the DLC adds new Trophies that only the most hardcore players will be able to achieve. (At the time of writing, we haven't seen if the 360 version will get new Achievements as well.)
While the premium maps won't be available until next month, PS3 owners will still be able to download a system-exclusive map on the PlayStation Store tomorrow. "Synethesia" will be free to all owners of the PS3 version of Mirror's Edge.
Ps. siden virker fint her lige nu.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg afbestilte faktisk min mirror's edge efter jeg prøvede den på pc...ved ikke rigtig om jeg synes konceptet i den holder...slet ikke når jeg har læst at indholdet ikke rækker til særlig mange timer får man begynder at lave trophy runs.
ShopTo fører i øjeblikket KillZone 2 til £29.99 som pre-order. Der kommer £3.50 oveni prisen, men omregnet til danske kroner og ører er det altså stadigvæk kun 270kr. Hurra for en meget, meget lav pund!
Alternativt har de også en Limited Steel Edition til £32.99.
#2426, jeg synes den er som den skal være. Det var på intet tidspunkt irriterende. Men spillet i sin form, er noget trial & error baseret. Så det skal man være klar på.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#2427 Helt klart at det er trial and error...må nok hellere låne den til en test så :) men mon ikke jeg sidder dybt begravet i GH:WT det næste stykke tid :)
ShopTo fører i øjeblikket KillZone 2 til £29.99 som pre-order. Der kommer £3.50 oveni prisen, men omregnet til danske kroner og ører er det altså stadigvæk kun 270kr. Hurra for en meget, meget lav pund!
#2421 elwood 16 år siden
Ever wonder what Faith from Mirror's Edge dreams about? Tom Farrer, producer of Mirror's Edge, answered this question on the PlayStation.Blog: "She apparently dreams about enormous abstract sculptures floating above an endless sea!"
The upcoming time trial DLC pack for Mirror's Edge was originally scheduled for release tomorrow. However, Big Download reports that these additional races will come in February. The delay should give fans a bit more time to practice their skills -- the DLC adds new Trophies that only the most hardcore players will be able to achieve. (At the time of writing, we haven't seen if the 360 version will get new Achievements as well.)
While the premium maps won't be available until next month, PS3 owners will still be able to download a system-exclusive map on the PlayStation Store tomorrow. "Synethesia" will be free to all owners of the PS3 version of Mirror's Edge.
Ps. siden virker fint her lige nu.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2422 elwood 16 år siden
Har smugkigget lidt og det er faktisk ret godt, en af udviklerne fortæller om forskellige ting i spillet, ligesom ved normale kommentar spor.
Det er sikkert fyldt med spoilers så beware hvis ikke du har spillet det endnu, hvilket også er grunden til jeg blot smugkiggede 8-)
#2423 cyberzed 16 år siden
#2424 DarkLight 16 år siden
Du kan låne det af mig, hvis du er sød :)
#2425 ks 16 år siden
http://www.shopto.net/page.php?page=dettagli&c...
http://www.shopto.net/page.php?page=dettagli&c...
#2426 cyberzed 16 år siden
#2427 DarkLight 16 år siden
#2428 elwood 16 år siden
#2425 ohh not bad, skal også ha forudbestilt det spil snart.
#2429 cyberzed 16 år siden
#2430 DarkLight 16 år siden
Når jeg logger ind står prisen kun i Euro, hvilket gør spillet dyrere. Kan man gøre noget ved det?