Gravatar

#2431 elwood 17 år siden

Btw jeg er godt igang med LBP igen, efter og ha forsømt det lidt, og nu er jeg ved lavabjerget eller hva man skal kalde det.

Damm jeg var glad for "bil-level'et" tidligere det var så genialt fundet på med bilerne som trampoliner.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2432 ks 17 år siden

#2430 - DarkLight.

Du kan skifte valuta ude til højre mellem euro og pund. De sender i øvrigt også fra England, unlike Play.
Gravatar

#2433 DarkLight 17 år siden

Hmm ok. Så har det måske ikke nogen betydning?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2434 ks 17 år siden

Den eneste betydning er formentlig, at punden er lavere end euro'en.
Gravatar

#2435 elwood 17 år siden

Men har de så preorder garanti, eller modtager man det mon 14 dage efter det udkommer hehe.
Gravatar

#2436 ks 17 år siden

Jeg pre-order normalt aldrig, så kan ikke udtale af mine egne erfaringer.

På den britiske hjemmeside EuroGamer, som er min "daglige kilde for nyheder" i spilverdenen, er de meget, meget populære og kendt for ofte at sende spillene et par dage inden udgivelsen. De fleste modtager dem inden den officielle releasedato, men vi får den nok et par dage efter her, da det typisk tager en 3-5 dage fra England.

Der kan læses lidt mere om ShopTo i deres "ShopTo appreciation thread". Titlen siger vist det hele :)

http://www.eurogamer.net/forum_thread_posts.php?th...
Gravatar

#2437 elwood 17 år siden

ok det lyder ik hel ringe, oh well jeg har jo også SF: IV på vej så det går nok med lidt ventetid. 8-)
Gravatar

#2438 ks 17 år siden

Hehe.

Jeg har netop lagt en Pre-order på KillZone 2, og i stedet for en egentlig bestilling, så lægges den ind under en "pre-order oversigt" på en konto, hvor den kan tilføjes/fjernes uden problemer.

Meget smart.
Gravatar

#2439 elwood 17 år siden

Fan Made Sackboys

Det sku ikke hel ringe lavet, jeg går self. stadigvæk og håber på Media Molecule kommer med en officiel.

LBP!
Gravatar

#2440 DarkLight 17 år siden

Ja, så har jeg også lavet en preorder på ShopTo. Self. på Steelboxen :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: