Et andet spil jeg ogsaa ser meget frem til, isaer fordi Mark Hamill og Kevin Conroy genoptager deres roller som henholdsvis The Joker og Batman fra Batman TAS.
Og Mark Hamill er stadigvaek min farvorit Joker.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ser ud til, at den nye PSN update har lagt et God of War level-kit op til LittleBigPlanet til blot 25kr. Dermed må det være kortere end MGS, men er der nogle her, der har prøvet det?
Jeg synes ikke den nye PSN update har fået meget opmærksomhed!
#2469 Det er også tidligere (tidligere end da 1up blev købt, John Davidson f.eks. er en af de hel gamle) 1up'er/EGM'er der deltager i den her episode, de er ikke så mange normal.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2461 Bony 16 år siden
#2462 elwood 16 år siden
Batman: Arkham Asylum
Et andet spil jeg ogsaa ser meget frem til, isaer fordi Mark Hamill og Kevin Conroy genoptager deres roller som henholdsvis The Joker og Batman fra Batman TAS.
Og Mark Hamill er stadigvaek min farvorit Joker.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2463 elwood 16 år siden
Mark Hamill!!
#2464 McPeter 16 år siden
Prøv at trykke ALT+SHIFT. Det er den normale hotkey for at ændre tastatur-layout mellem fx for mit vedkommende DA, EN, SP tastatur.
Hvis det ikke virker så er ascii-koderne for æ, ø, å følgende (tryk ALT og tast nummeret på det numeriske tastatur)
æ = 145
ø = 155
å = 134
Kan ikke huske koderne for at skrive med store bogstaver, men det kan man slå op på det der google. :-)
Har da lært lidt ved at bo i udlandet hehe. :-)
#2465 elwood 16 år siden
Det bare nogen gange man er godt igang, med et indlæg, og så kigger man op og ser de her mærkelige tegn istedet for æ,ø og å
8-)
#2466 ks 16 år siden
Jeg synes ikke den nye PSN update har fået meget opmærksomhed!
#2467 elwood 16 år siden
CO-OP 0001: Reflection Part 2
Hvor tidligere folk fra 1up og EGM snakker om deres spil for 2008.
#2468 Bony 16 år siden
#2469 Bony 16 år siden
#2470 elwood 16 år siden