Har i set traileren til FFXIII?!?!? Fuck jeg vil have det spil nu, gud hvor jeg glæder mig. Det er da helt vildt, HVORFOR er det ikke i butikkerne nu!? Hvor ser det nice ud, kan slet ikke beskrive min begejstring! uhhhhhhhhhhhhhhh... OMG WTF BBQ... Jeg skulle have gjort det japansk studie færdig, så jeg kunne forstå det skod sprog 100%, få en konsol der ovre fra og et FFXIII spil til den... Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjjjj hvor er det vildt!
#2481 elwood 16 år siden
Jeg skal stadigvæk vænne mig til Styringen, alt for lang tid siden jeg har spillet RE spil kan jeg mærke.
Men jeg glæder mig nu aligevel til Marts, for at se hvad de ellers har fundet på af miljøer og gameplay til spillet.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2482 DarkLight 16 år siden
#2483 rubberdub 16 år siden
Har i set traileren til FFXIII?!?!?
Fuck jeg vil have det spil nu, gud hvor jeg glæder mig. Det er da helt vildt, HVORFOR er det ikke i butikkerne nu!? Hvor ser det nice ud, kan slet ikke beskrive min begejstring! uhhhhhhhhhhhhhhh... OMG WTF BBQ... Jeg skulle have gjort det japansk studie færdig, så jeg kunne forstå det skod sprog 100%, få en konsol der ovre fra og et FFXIII spil til den... Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøjjjj hvor er det vildt!
#2484 elwood 16 år siden
ja har set den hehe.
#2485 Bony 16 år siden
#2486 elwood 16 år siden
#2487 rubberdub 16 år siden
Det ved jeg ikke har ikke prøvet det endnu?
#2488 elwood 16 år siden
Lad være med og læse den nye frigivet info om trofæ'er i flower, den vil spoile en efter hvad jeg har hørt/læst hel unik slutning.
Blot en advarelse til folket.
#2489 Bony 16 år siden
#2490 elwood 16 år siden
Ahh på torsdag.