Den gik i fisk allerede ved første loading efter første film-sekvens, så nu dropper jeg den demo. Lort. Men det lød nu heller ikke som om at jeg gik glip af det helt store. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
KZ2 demo hentet færdigf og spillet, den er ikke så lang igen, den er over før man ved det næsten, men tilfredsstillene er den dog.
Men er du så færdig den var var action packet, det er total krigs kaos når man lander, og så går det ellers bare derud af, våbene og lensflarsne er noget af det flotteste jeg har set, og jeg er kan rigtig godt li granaterne, ikke nok med man har en lille indikator på dem, så man kan se hvor lang tid de er om at sprænge, så har de en herlig høj lyd, de udsender så man ikke kan undgå og høre dem når fjenden kaster dem.
Sourround sound'en i spillet er hel fantastisk, man er omgivet af skudne fra våbene, og granater der springer fra og højre og venstrer, ens soldater buddy's bander og råber også på den her hel rigtig yee nu skal de satme ha tæsk attitude.
Lang tid siden jeg har oplevet så god souround i et spil.
Men det er klart animationerne der forbløffer mig mest, bare den måden fjenden kaster og ruller sig rundt, når de febrilsk prøver og undgå mine skud.
Måden deres kroppe tager imod skudene, er extrem tilfredsstillene.
Støv partiklerne når man skyder vægge, fylder luften ud, og røgen fra granater og explosioner indhylder en i det kaos man er vidne til.
Det lidt weird og så man det føes rigtig godt når man løber i spillet hehe.
Jeg skal self. ha spillet den igennem igen og igen, men damm jeg glæber mig til spillet.
Grafisk er det noget af det vildeste på PS3'en pt. Uncharted 2 kan måske godt udfordrer det, men pt. er det KZ2 der føre hehe.
Fantastisk trailer de viser til sidst, det jo nærmest kunst.
#2521 rubberdub 16 år siden
#2522 ks 16 år siden
Jeg tror jeg har 5%'s "uptime" i øjeblikket, og dertil kan jeg vel kun erklære mig som passioneret hader af YouSee!
#2523 rubberdub 16 år siden
#2524 rubberdub 16 år siden
#2525 Bony 16 år siden
#2526 rubberdub 16 år siden
#2527 Bony 16 år siden
#2528 ks 16 år siden
#2529 Bony 16 år siden
#2530 elwood 16 år siden
Men er du så færdig den var var action packet, det er total krigs kaos når man lander, og så går det ellers bare derud af, våbene og lensflarsne er noget af det flotteste jeg har set, og jeg er kan rigtig godt li granaterne, ikke nok med man har en lille indikator på dem, så man kan se hvor lang tid de er om at sprænge, så har de en herlig høj lyd, de udsender så man ikke kan undgå og høre dem når fjenden kaster dem.
Sourround sound'en i spillet er hel fantastisk, man er omgivet af skudne fra våbene, og granater der springer fra og højre og venstrer, ens soldater buddy's bander og råber også på den her hel rigtig yee nu skal de satme ha tæsk attitude.
Lang tid siden jeg har oplevet så god souround i et spil.
Men det er klart animationerne der forbløffer mig mest, bare den måden fjenden kaster og ruller sig rundt, når de febrilsk prøver og undgå mine skud.
Måden deres kroppe tager imod skudene, er extrem tilfredsstillene.
Støv partiklerne når man skyder vægge, fylder luften ud, og røgen fra granater og explosioner indhylder en i det kaos man er vidne til.
Det lidt weird og så man det føes rigtig godt når man løber i spillet hehe.
Jeg skal self. ha spillet den igennem igen og igen, men damm jeg glæber mig til spillet.
Grafisk er det noget af det vildeste på PS3'en pt. Uncharted 2 kan måske godt udfordrer det, men pt. er det KZ2 der føre hehe.
Fantastisk trailer de viser til sidst, det jo nærmest kunst.
Hehe ks skal vi nu ikke lige lade manden komme med sit eget indtryk først 8-)
Jeg ku godt li RE5 demo'en jeg skal blot vende mig en del til styringen, menjeg regner da stærkt med jeg skal ha det til marts.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"