Har lige prøvet Skate. 2 demoen og synes det på rigtig mange steder minder meget om 1'eren. Man skal derfor være stor fan af serien for at finde 2'eren sjov. Men det havde alligevel små, men cool tiltag, f.eks. skader. Hvis man crasher i Skate. 2 kan man nu få blodige albuer og beskidt trøje. Det er nu meget fedt.
Nu er den i gang med at installere KZ 2, så det bliver fedt at prøve. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Så fik jeg også lige spillet gennem KillZone 2, og woohoo - jeg glæder mig til den fulde oplevelse! :)
Tror det kommer til at kræve lidt tilvænning til kontrollen dog, der unægtelig er noget langsommere. Det kommer specielt til udtryk ved den knap så "hurtige" måde at sigte på, den langsomme vending i sprint og tiden det tager at finde sit våben frem efter en sprint. Det fungerer dog fint, men man skal lige have det i tankerne når man bevæger sig fremad. Far Cry 2 eksperimenterede med nogle af de samme mekanismer, men dog knap så velfungerende. Coversystemet virkede dog virkelig godt, men det kræver en smule tilvænning, at L2 skal holdes permanent nede.
Derudover, så var det virkelig en intens oplevelse - og noget sværere, end jeg egentlig havde forventet. Jeg blev både flankeret, overløbet og straffet for ubetænksomt spil i løbet af denne korte demo. Godt råd til jer andre, sørg for fanden for at holde R2 nede - døden kommer hurtigt ellers :)
Skal dog måske også lige tilføje, at jeg også bemærkede en række bugs i spillet. Fx jagtede jeg en fjende, men lige som jeg nåede over til ham, så gik han simpelthen ind i væggen og forsvandt, heh!
Coversystemet virkede dog virkelig godt, men det kræver en smule tilvænning, at L2 skal holdes permanent nede.
Jeg er ret sikker på du kan ændre det til en toggle version istedet for, der stod noget om det i options, jeg kan nu godt li den måde og spille på så jeg ændrede det ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
* Killzone 2 demo (Free) * Burnout Paradise: The Ultimate Bundle (£29.99/€34.99) * 3 on 3 NHL Arcade demo (Free) * 3 on 3 NHL Arcade (£6.29/€7.99) * Lumines Supernova (£8.99/€10.99) * Cuboid (£7.99/€9.99)
Add-on Content
* LittleBigPlanet Valentie's Day - Level Kit (£2.39/€2.99) * Naruto Ultimate Ninja Storm - Storm Pack 6 (Free) * Everybody's Golf World Tour - Golfasaurus Rex B.C.C. course (£3.19/€3.99) * Rock Band 2 DLC (continued) * Guitar Hero World Tour DLC (continued) * Burnout Paradise Party pack (£7.99/€9.99)
Rock Band 2 DLC
Thin Lizzy Pack (£2.49/€3.99)
* "Cowboy Song (Live)" (£0.99/€1.49) * "The Boys Are Back in Town (Live)" (£0.99/€1.49) * "Jailbreak (Live)" (£0.99/€1.49)
Individual Songs
* "Hit Me With Your Best Shot" (£0.59/€0.79) * "Break My Heart" (£0.59/€0.79) * "Don't Tell Me" (£0.59/€0.79) * "Precious" (£0.99/€1.49)
Guitar Hero World Tour DLC
* "Black Betty" as made famous by Ram Jam (£1.59/€1.99) * "Commotion" by Credence Clearwater Revival (£1.59/€1.99) * "Gimme All Your Lovin'" as made famous by ZZ Top (£1.59/€1.99)
Themes and Wallpapers
* Mirror's Edge theme (free) * 3x Lord of the Rings Conquest wallpapers (free) * 2x Mirror's Edge wallpapers (free)
PSP Content
* Ghost Recon Advanced Warfighter 2 full game (£15.99/€19.99) * Bliss Island full game (£7.99/€9.99)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Min strategi i KZ2 var lidt kast'ne med granater og så bare spæne over på den anden side mens fjenden kommer sig efter granat chokket, og til det er det rart at jeg bare kan slippe cover knappen, og vide at jeg nu kan løbe.
Det med det lidt langsommer gameplay kommer også til udtryk i MP, da du intet cover system har her, det de gerne vil ha folk til og tænke er en mere taktisk samarbejde med ens buddy's, i stedet for blot og ku tonse frem og tilbage og overrende modstanderen, som ikke kan følge med.
Det er noget som kræver tilvæning, men jeg begyndte og finde nogenlunde ud af det hen mod slutningen.
Halo Wars demo'en var faktisk en del mere sjovere end jeg havde regnet med, men så igen det er jo også det daværne Ensemble Studio som står bag, dem som har lavet Age of Empire serien.
Det ret muntert og kommander rundt med ens enheder, såsom Scorpion tanks, Warthog's Marines osv.
Styringen til Xbox360 fungere faktisk ret ok må jeg sige, jeg synes ikke jeg havde det store besvær med at styre rundt med mine enheder, og det bedste af det hele er lyden, en Needler lyder præcis som en Needler gør i Halo, og de små Grunts kommer også med skøre råb og kommentar ligesom i FPS serien.
Og mellemsekvenserne er rent øjeguf, det er fortjensten for ens hårder arbejde.
Jo det ku godt ske at jeg skal ha det her ved lejlighed, demo'en har vækket min appetit i hvertfald 8-)
#2531 elwood 16 år siden
første DLC der kræver money.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2532 Bony 16 år siden
Nu er den i gang med at installere KZ 2, så det bliver fedt at prøve. :)
#2533 ks 16 år siden
Tror det kommer til at kræve lidt tilvænning til kontrollen dog, der unægtelig er noget langsommere. Det kommer specielt til udtryk ved den knap så "hurtige" måde at sigte på, den langsomme vending i sprint og tiden det tager at finde sit våben frem efter en sprint. Det fungerer dog fint, men man skal lige have det i tankerne når man bevæger sig fremad. Far Cry 2 eksperimenterede med nogle af de samme mekanismer, men dog knap så velfungerende. Coversystemet virkede dog virkelig godt, men det kræver en smule tilvænning, at L2 skal holdes permanent nede.
Derudover, så var det virkelig en intens oplevelse - og noget sværere, end jeg egentlig havde forventet. Jeg blev både flankeret, overløbet og straffet for ubetænksomt spil i løbet af denne korte demo. Godt råd til jer andre, sørg for fanden for at holde R2 nede - døden kommer hurtigt ellers :)
Skal dog måske også lige tilføje, at jeg også bemærkede en række bugs i spillet. Fx jagtede jeg en fjende, men lige som jeg nåede over til ham, så gik han simpelthen ind i væggen og forsvandt, heh!
#2534 elwood 16 år siden
Jeg er ret sikker på du kan ændre det til en toggle version istedet for, der stod noget om det i options, jeg kan nu godt li den måde og spille på så jeg ændrede det ikke.
#2535 elwood 16 år siden
Playable Content
* Killzone 2 demo (Free)
* Burnout Paradise: The Ultimate Bundle (£29.99/€34.99)
* 3 on 3 NHL Arcade demo (Free)
* 3 on 3 NHL Arcade (£6.29/€7.99)
* Lumines Supernova (£8.99/€10.99)
* Cuboid (£7.99/€9.99)
Add-on Content
* LittleBigPlanet Valentie's Day - Level Kit (£2.39/€2.99)
* Naruto Ultimate Ninja Storm - Storm Pack 6 (Free)
* Everybody's Golf World Tour - Golfasaurus Rex B.C.C. course (£3.19/€3.99)
* Rock Band 2 DLC (continued)
* Guitar Hero World Tour DLC (continued)
* Burnout Paradise Party pack (£7.99/€9.99)
Rock Band 2 DLC
Thin Lizzy Pack (£2.49/€3.99)
* "Cowboy Song (Live)" (£0.99/€1.49)
* "The Boys Are Back in Town (Live)" (£0.99/€1.49)
* "Jailbreak (Live)" (£0.99/€1.49)
Individual Songs
* "Hit Me With Your Best Shot" (£0.59/€0.79)
* "Break My Heart" (£0.59/€0.79)
* "Don't Tell Me" (£0.59/€0.79)
* "Precious" (£0.99/€1.49)
Guitar Hero World Tour DLC
* "Black Betty" as made famous by Ram Jam (£1.59/€1.99)
* "Commotion" by Credence Clearwater Revival (£1.59/€1.99)
* "Gimme All Your Lovin'" as made famous by ZZ Top (£1.59/€1.99)
Themes and Wallpapers
* Mirror's Edge theme (free)
* 3x Lord of the Rings Conquest wallpapers (free)
* 2x Mirror's Edge wallpapers (free)
PSP Content
* Ghost Recon Advanced Warfighter 2 full game (£15.99/€19.99)
* Bliss Island full game (£7.99/€9.99)
#2536 elwood 16 år siden
Det med det lidt langsommer gameplay kommer også til udtryk i MP, da du intet cover system har her, det de gerne vil ha folk til og tænke er en mere taktisk samarbejde med ens buddy's, i stedet for blot og ku tonse frem og tilbage og overrende modstanderen, som ikke kan følge med.
Det er noget som kræver tilvæning, men jeg begyndte og finde nogenlunde ud af det hen mod slutningen.
#2537 ks 16 år siden
Nu får den lige en omgang mere :)
#2538 elwood 16 år siden
nå tror lige jeg vil tjekke Halo Wars demo'en ud nu her så, efter og ha siddet og savlet over SF:IV
#2539 Bony 16 år siden
Edit: "Gennemfærdigt"? Haha.. :)
#2540 elwood 16 år siden
Det ret muntert og kommander rundt med ens enheder, såsom Scorpion tanks, Warthog's Marines osv.
Styringen til Xbox360 fungere faktisk ret ok må jeg sige, jeg synes ikke jeg havde det store besvær med at styre rundt med mine enheder, og det bedste af det hele er lyden, en Needler lyder præcis som en Needler gør i Halo, og de små Grunts kommer også med skøre råb og kommentar ligesom i FPS serien.
Og mellemsekvenserne er rent øjeguf, det er fortjensten for ens hårder arbejde.
Jo det ku godt ske at jeg skal ha det her ved lejlighed, demo'en har vækket min appetit i hvertfald 8-)