Gravatar

#2641 DarkLight 16 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2642 DarkLight 16 år siden

Modtog i går en lang preorder mail fra VG+ omkring Killzone 2, og hvad de gjorde for at man fik spillet til tiden. Det så ret godt ud.

Men det er så nu man ærger sig over at have bestilt hos Shopto.com denne gang :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2643 ks 16 år siden

Hvad gør de da for at du får spillet til tiden?

ShopTo sender ud om onsdagen, så hvis alt går planlagt, har du det lørdag :)
Gravatar

#2644 ks 16 år siden

Vi bør i øvrigt opsamle de online-interesserede på en liste, så vi kan få samlet et hold til en omgang asskicking!
Gravatar

#2645 elwood 16 år siden

Så er gametrailers GTTV oppe.

Denne gang ses der på INfamous, Metal Gear Touch traileren, SF IV Launch Party, og så lidt trailers fra ting som Singularity, og Eat Lead (som jeg stadigvæk har min tvivl om til trods for voice castet)

GTTV
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2646 elwood 16 år siden

Jeff og Ryan ser på Noby Noby Boy

Hehe faktisk meget li den oplevelse jeg havde første gang.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2647 rubberdub 16 år siden

HAHAH
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#2648 DarkLight 16 år siden

hahaha, det var nok det sjoveste jeg længe har set. Jeg var færdig af grin :D Nu skal jeg klart have det spil :)
Gravatar

#2649 rubberdub 16 år siden

Sidder og spiller det pt. Det går ikke ud på en skid, men spilder den ene time på det efter den anden...
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#2650 DarkLight 16 år siden

Spilder ligefrem? Så lav da noget andet ;)

Skriv ny kommentar: