Er det noget de altid laver? Det skal jeg da holde øje med. Var ret griner. SF-serien er så meget ikke mig :) Væk mig, når der kommer rigtig kamp-spil.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Denne gang ses der på F.E.A.R 2 og Flower warning stortset hele "handlingen" i Flower afsløres, så har man planer om at købe det eller ikke gennemført det endnu, anbefales det kraftigt at få det spillet først.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Så fik jeg set det nyeste co-op. Jeg må desværre indse at det ikke er så godt som 1UP i sin tid. De bruger for meget til på segways, og for lidt tid på spil.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Jeg kan nu godt li den stil, jeg synes da de får snakket fint om spillene.
Jeg kan nu godt li den her opbygning, men jeg tror når nu de får deres eget sted, så sker der nok lidt ændringer, det jo blot lidt humor over deres siuation pt. hvor de arbejder hos Ryan O' donell. De skal jo lige finde sig til rette også.
Dat variere jo også fra program til program, 1up havde da også en del segways, interview med maggie Q, interview af comic con folk.
og til sidst, er du ikke tilfreds så skal du da skrive til dem, de vil gerne hører fra os, jeg har da fået skrevet en del gange til dem i hvertfald.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
When we put so much emphasis on the narrative, I worry about how everybody will receive it. Obviously, this episode won’t be for everyone, but I’m tremendously glad you all enjoyed it.
That said, we were laughing pretty constantly while we were putting it together. So, I guess that should have been a good sign.
Ryan O'donnell
#2651 elwood 16 år siden
Så nu er jeg Indestructible! 8-)
#2648 hehe jep, det er langt ude, og så kan jeg godt li det her små quick looks de laver, hvor Jeff Gerstmann Går hel amok.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2652 DarkLight 16 år siden
#2653 elwood 16 år siden
Sillyness faktoren afhænger jo af hvad de kigger på.
f.eks. til lost and the damned DLC til GTA IV sidder de og siger brother hele tiden til hinanden.
Gå ind på Giant Bomb
Og vælg fanebladet Feature, der er en hel del quick looks på andrer ting.
#2654 elwood 16 år siden
The Guys
Denne gang ses der på F.E.A.R 2 og Flower warning stortset hele "handlingen" i Flower afsløres, så har man planer om at købe det eller ikke gennemført det endnu, anbefales det kraftigt at få det spillet først.
#2655 Bony 16 år siden
#2656 Bony 16 år siden
Dog er han lidt stener, ham der genfortæller Flower-spillet. Det er bestemt ikke ligeså sjovt som NOBY NOBY BOY-reviewet. :)
#2657 elwood 16 år siden
Btw du må ikke gå glip af Jeff Gerstmann og Ryan Davis der snakker om Crash Time, det er så dårligt spil at det er sjovt.
Og ja sammen med de tidligere 1up folk, så er det Giant Bomb jeg besøger trofast.
Giant Bomb har sågar også kigget forbi på et af 1up yours podcastne.
#2658 DarkLight 16 år siden
#2659 elwood 16 år siden
Jeg kan nu godt li den her opbygning, men jeg tror når nu de får deres eget sted, så sker der nok lidt ændringer, det jo blot lidt humor over deres siuation pt. hvor de arbejder hos Ryan O' donell. De skal jo lige finde sig til rette også.
Dat variere jo også fra program til program, 1up havde da også en del segways, interview med maggie Q, interview af comic con folk.
og til sidst, er du ikke tilfreds så skal du da skrive til dem, de vil gerne hører fra os, jeg har da fået skrevet en del gange til dem i hvertfald.
#2660 elwood 16 år siden
That said, we were laughing pretty constantly while we were putting it together. So, I guess that should have been a good sign.
Ryan O'donnell