Gravatar

#2661 elwood 16 år siden

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2662 ks 16 år siden

Er der nogle af jer, der spiller Fifa 09?
Gravatar

#2663 McPeter 16 år siden

PES ftw... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2664 MuManden 16 år siden

Ja, men ikke særlig meget. Tror dog at jeg kommer til at spille det noget mere, når der kommer trofæer til, om en 3 ugers tid...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#2665 Kruse 16 år siden

#2662: Jeg gør! På PS3!

#2663: På Playstation 2 var PES uden tvivl guddommeligt!, men jeg er ærgelig talt skuffet over deres seneste udgivelser til PS3. På den nye generation af konsoller har PES efter min mening ikke kunne følge med den positive udviklingen som FIFA har haft. Men jeg håber at Konami for taget sig sammen og sat FIFA på plads igen, da PES på PS2 var milevidt foran FIFA.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2666 ks 16 år siden

Hvordan fungerer onlinedelen, hetteh? Har faktisk godt set dig spille det et par gange på PSN listen :)
Gravatar

#2667 Kruse 16 år siden

Jeg spiller som regelt over nettet igennem en liga som jeg er tilmeldt. Der sender man invites til dem man vil spille imod, og sådan får man nemt et spil igang. En anden måde jeg også har brugt, er Ranked play now(eller hvad den nu hedder) hvor man med det samme bliver connectet, der vist har omkring det samme niveau som en selv. Der er selvfølgelig også andre online game modes, men det er ikke så tit jeg spiller dem.

Men hensyn til hvor godt onlinedelen fungerer, så fungerer det hele ganske fint. Enkelte gange har jeg oplevet momenter med lag, men for det meste kører det flydende. Det eneste problem som jeg ellers oplever, er at der vil være nogen som man af en eller anden grund bare ikke kan connecte til. Der er personer jeg har prøvet utallige gange har prøvet at få et spil igang med uden held. Men så længe at din forbindelse enten har NAT 1 eller NAT 2(det kan ses under netinstillinger på din PS3) så vil det sjældent være et problem.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#2668 McPeter 16 år siden

Jeg synes stadig bare PES gameplay er sjovere. Så kan det godt være der ik er ligeså meget lir som Fifa, men sjovere gameplay = win for mig. Bruger det også kun til at spille 2v2 på arbejde og sidde og råbe og skrige - og til det fungerer det perfekt :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#2669 ks 16 år siden

Jeg er specielt også lidt nysgerrig efter hvordan Be a Pro fungerer online :)

Jeg har spillet en smule (ik' meget) Fifa 08, og prøvede lige 09 demoen igår. Det virker umiddelbart som meget af det samme, men med en smule hurtigere gameplay - hvilket bestemt er et plus. 08'eren var meget langsom.
Gravatar

#2670 elwood 16 år siden

At spille Noby Noby Boy, kan være en weird oplevelse, ligeledes er det en underlig samtale, hvis man skal fortælle folk om "spillet" men uanset hvad så skal man nok ikke gøre det som Gabe og Tycho gør her hehe.

Noby Noby Boy + Mobilephone = something disturbing
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: