True. Hammeren har en tynd forklaring, men okay - det er et spil. Det er derimod ganske usselt at se cementbygningerne falde sammen som kort fordi de snittes af en lastbil, hvorimod bilen i sig selv ingen form for skade ser ud til at tage.
Jeg elsker et destruktivt miljø, men det er noget mere interessant, når det er indenfor en form for realistisk ramme.
Modern Warfare 2 gutterne aka. Infinitiv Ward har postet lidt af alle de twitter forslag de fik til det nye Modern Warfare spil i serien (jep der er tale om Call of Duty de er blot gået væk fra det navn nu, på grund af for meget forviring med Treyarch gutterne)
Er der nogen af jeg andre ps3 brugere der har prøvet at skifte en Harddisk til ps3en? eller kan man måske få en ekstern til den? og er det nemt at udskifte sådan een harddisk?
Jeg har kun 5gb ledig harddisk tilbage, så det er jo ikke imponerende og har vel et par gb jeg kan slette uden de store problemer, men hvis man så får endnu et spil som fylder ligeså meget som Resident Evil 5, så begynder man jo for alvor at få problemer.
Så begynder bare at lege med tanken om hvad man kan gøre, når den tid kommer.
Jeg har ikke selv forsøgt endnu, da jeg stadig har masser af plads, men det skulle være utroligt nemt at udskifte harddisken i den. I bunden af maskinen, er der en lille låge, som man kan åbne med en skruetrækker, hvor harddisken sidder under, i en ramme. Man trækker rammen ud, fjerner skruerne, monterer den nye harddisk i rammen, sætter den i og starter op, så klarer PS3'eren resten med formattering og installation af OS.
#2921 ks 16 år siden
Jeg elsker et destruktivt miljø, men det er noget mere interessant, når det er indenfor en form for realistisk ramme.
#2922 elwood 16 år siden
EEPQ-AEBA-EBGT
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2923 Bony 16 år siden
#2924 elwood 16 år siden
#2925 elwood 16 år siden
Horror MMO?
Så snart et spil har monter eller ligende er det Horror ?
Det er så langt fra sandheden som det kan være.
#2926 elwood 16 år siden
#2927 elwood 16 år siden
Liste
at 20 kill streak give the ability to call in Chuck Norris
Enig med Playstadium det go humor hehe.
#2928 MuManden 16 år siden
Jeg har kun 5gb ledig harddisk tilbage, så det er jo ikke imponerende og har vel et par gb jeg kan slette uden de store problemer, men hvis man så får endnu et spil som fylder ligeså meget som Resident Evil 5, så begynder man jo for alvor at få problemer.
Så begynder bare at lege med tanken om hvad man kan gøre, når den tid kommer.
#2929 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg har ikke selv forsøgt endnu, da jeg stadig har masser af plads, men det skulle være utroligt nemt at udskifte harddisken i den. I bunden af maskinen, er der en lille låge, som man kan åbne med en skruetrækker, hvor harddisken sidder under, i en ramme. Man trækker rammen ud, fjerner skruerne, monterer den nye harddisk i rammen, sætter den i og starter op, så klarer PS3'eren resten med formattering og installation af OS.
#2930 elwood 16 år siden
[url= der er alt du skal vide[/url]