Jeg har også selv lige kigget lidt rundt og fandt faktisk dette link som viker til at være en fremragende guideog der lyder faktisk utroligt nemt, næsten for nemt! Nu må jeg så lige finde ud af om min eksterne harddisk kan lave en backup på ps3en.
Men hvor er det egentlig billigt at købe harddiske? Kiggede lige på edbpriser men det lyder alt for dyrt, da det kun må være en 2,5" størrelse.
Det ser ret godt. Jeg kan dog ikke lide nogle af de vilde moves og de overdrevne "trails" som engang imellem er på hans klør. Det er uden for universet i filmene.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
er rykket til om torsdagen, så dvs. vi får det her om fredagen ahh.
Denne gang ses der på KZ2 MP maps, Reggie kigger forbi og snakker lidt punchout, Wii fit girl.
Bioshock 2 Exclusive gameplay footage.
Og Peter Molyneux kigger forbi og gør det han gør best teasing the hell out of people, selv om hans øregas godt kan blive meget nogen gange, så kan jeg nu stadigvæk godt li ham, fordi han er så dedikerede til hans arbejde og det kan man bare hørepå ham.
Så ja der var lidt og hygge sig med Go Fredag!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Det er dog kke bekræftet endnu men udfra det som folk der siger de har magasinet er der følgende.
Provided, of course, that this is all correct (we haven't seen the magazine ourselves), here's some of the stuff you can expect from the sequel to one of 2007's biggest games:
- Your range of weapons has been greatly increased, with new armaments including two swords, two "smaller blades", a mace, spear and an axe. en økse, til en assasins ?
- No more silly drownings, as Altair can now swim.
- As expected, Da Vinci's workshop features in the game (it's set in 1476), and yes, you'll be gliding around on those wings of his.
- The game stars real characters of the time, including Machiavelli and Florence's powerful Medici family
- There are now "16 unique mission types". And, thankfully, no more pickpocket or eavesdropping ones.
- Tracking down hidden flags will now net you in-game rewards, rather than a simple sense of self-satisfaction.
Læs resten her obs! tiny weeni spiler, hvis ikke man har gennemført spillet endnu.
#2931 MuManden 16 år siden
Jeg har også selv lige kigget lidt rundt og fandt faktisk dette link som viker til at være en fremragende guideog der lyder faktisk utroligt nemt, næsten for nemt!
Nu må jeg så lige finde ud af om min eksterne harddisk kan lave en backup på ps3en.
Men hvor er det egentlig billigt at købe harddiske?
Kiggede lige på edbpriser men det lyder alt for dyrt, da det kun må være en 2,5" størrelse.
#2932 filmz-Kadann 16 år siden
2½" er dyrere end 3½", men man burde kunne få en anstændig størrelse disk for 4-500 kr.
#2933 elwood 16 år siden
Jeg håber virkelig det lykkes for Ravensoftware, og at det ikke blot er en masse tom snak som man set så tit, når så spillet udkommer.
De har selvtilliden i orden, og jeg krydser sku fingre for dem, og håber på de kan overraske mig med et godt spil 8-)
Og lad mig så lige få lidt Prototype!
Part 1
Part 2
Part 3
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2934 elwood 16 år siden
#2935 rubberdub 16 år siden
#2936 elwood 16 år siden
#2937 rubberdub 16 år siden
:3
#2938 DarkLight 16 år siden
Det ser ret godt. Jeg kan dog ikke lide nogle af de vilde moves og de overdrevne "trails" som engang imellem er på hans klør. Det er uden for universet i filmene.
#2939 elwood 16 år siden
er rykket til om torsdagen, så dvs. vi får det her om fredagen ahh.
Denne gang ses der på KZ2 MP maps, Reggie kigger forbi og snakker lidt punchout, Wii fit girl.
Bioshock 2 Exclusive gameplay footage.
Og Peter Molyneux kigger forbi og gør det han gør best teasing the hell out of people, selv om hans øregas godt kan blive meget nogen gange, så kan jeg nu stadigvæk godt li ham, fordi han er så dedikerede til hans arbejde og det kan man bare hørepå ham.
Så ja der var lidt og hygge sig med Go Fredag!
#2940 elwood 16 år siden
Det er dog kke bekræftet endnu men udfra det som folk der siger de har magasinet er der følgende.
Provided, of course, that this is all correct (we haven't seen the magazine ourselves), here's some of the stuff you can expect from the sequel to one of 2007's biggest games:
- Your range of weapons has been greatly increased, with new armaments including two swords, two "smaller blades", a mace, spear and an axe. en økse, til en assasins ?
- No more silly drownings, as Altair can now swim.
- As expected, Da Vinci's workshop features in the game (it's set in 1476), and yes, you'll be gliding around on those wings of his.
- The game stars real characters of the time, including Machiavelli and Florence's powerful Medici family
- There are now "16 unique mission types". And, thankfully, no more pickpocket or eavesdropping ones.
- Tracking down hidden flags will now net you in-game rewards, rather than a simple sense of self-satisfaction.
Læs resten her obs! tiny weeni spiler, hvis ikke man har gennemført spillet endnu.
AC 2
Nåja og Day and night time sku også være med.
Personlig er jeg mest glad for at det lyder til vi får mere unikke sidemissions, men lad os nu se når de første ehmm scans kommer op, hvad de siger.