Nogen der har prøver Pixeljunk Eden Encore? Værd at downloade?
Nej, ikke endnu. Men som den loyale Eden-fan jeg nu engang er, så bliver det også indkøbt her i weekenden. Eventuelt i aften, hvis jeg får tid foran skærmen. Så skal jeg nok lige smide nogle ord om updaten. :)
MasterMorten (2954) skrev:
Worms er nu et meget sjovt spil, syntes jeg. Havde aldrig prøvet det før, så nu skulle det være og det har da været ret underholdende.
Er det ikke noget med at man kan spille online op til fire personer? Måske der var nogen der var friske på at game lidt? Hvor mange har det? Jeg tror også at jeg smider det i kurven sammen med Eden Encore nemlig. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Oh boy her er så et af de spil jeg har været hypede for lige siden det blev annocerede første gang, 1'eren er nok et af de spil jeg har gennemført flest gange på min pc.
Håber dog ikke at de toner realismen hel ned på bilerne, så det er hel arcady, virker som om de ændrer lidt på bilerne hvertfald, men hey så længe jeg stadigvæk kan blive anholdt når jeg fræser overfor rødt, så skal det nok blive godt hehe.
Selv i det her "tidlige" stadige ser det sku ud til it's coming along just fine, især med variationen også i missionerne, som var en af de hel store styrker i 1'eren.
Can't freaking wait!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2971 filmz-Kadann 16 år siden
Nej da, men de havde mig allerede ved "Kevin Conroy" ;)
#2972 elwood 16 år siden
#2971 Same here, oh and Mark Hamill, stadigvæk min farvorit joker.
Har været intresseret fra start af da ja de begyndte og annocere voice actors og gameplayet.
Hvis jeg sku sige alle spil jeg er hypede for hele tiden, så blev det satme lange indlæg hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2973 Bony 16 år siden
Nej, ikke endnu. Men som den loyale Eden-fan jeg nu engang er, så bliver det også indkøbt her i weekenden. Eventuelt i aften, hvis jeg får tid foran skærmen. Så skal jeg nok lige smide nogle ord om updaten. :)
Er det ikke noget med at man kan spille online op til fire personer? Måske der var nogen der var friske på at game lidt? Hvor mange har det? Jeg tror også at jeg smider det i kurven sammen med Eden Encore nemlig. :)
#2974 elwood 16 år siden
Oh boy her er så et af de spil jeg har været hypede for lige siden det blev annocerede første gang, 1'eren er nok et af de spil jeg har gennemført flest gange på min pc.
Håber dog ikke at de toner realismen hel ned på bilerne, så det er hel arcady, virker som om de ændrer lidt på bilerne hvertfald, men hey så længe jeg stadigvæk kan blive anholdt når jeg fræser overfor rødt, så skal det nok blive godt hehe.
Selv i det her "tidlige" stadige ser det sku ud til it's coming along just fine, især med variationen også i missionerne, som var en af de hel store styrker i 1'eren.
Can't freaking wait!
#2975 ks 16 år siden
#2976 elwood 16 år siden
Correction linket virker ikke mere 8-)
men her er et der virker hehe.
Og her er et link der virker med et preview.
Gamespot
#2977 elwood 16 år siden
[url=
Fra firstperson vinkel handheld, det er satme vildt.
#2978 elwood 16 år siden
Velkommen til Papmache land!
#2979 rubberdub 16 år siden
Ja han er for vild!
#2980 Kruse 16 år siden
Oh the delightfull destruction :D
I got things to do.....like walk through this building ;)