Gravatar

#2961 elwood 16 år siden

Sniger sig ind på sit mål, skal til og lave det perfekte drab, alt er gået efter planen, nu skal det være, nu skal han d.... Oh please sir I have no money please sir please

Intruder!

Grr skumle skumle

8-)

Nåja nu du næcvner Blend, den mode var også lidt for cheap, dræb, blend Jamen jeg forsikrer dig hr. vagt selv om der kun er mig her 10 sec. efter du ankom til stedet, så har jeg ikke noget med det og gøre, og hvis du vil ha mig undskyld nu går jeg lige over og kravler op af det her hus (her reagere vagterne da heldigvis på min opførelse)

Animationerne af Altair når han kravler rundt er også eminente.

Det fedeste for mig er klart og løbe på taget, en vagt står og overvåget pladsen fra taget af, han får en kastekniv, hvorefter jeg springer ned fra taget og jager min kniv i mit intet anede offre.

Første gang jeg gjorde det ohh det føltes godt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#2962 elwood 16 år siden

Næhh se hvad jeres truly has found...

AC 2 scans'ne fra Game informer, havde set det i en video før, men nu kan man læse det i ro og mag.

Højst sandsynligvis spoilers for folk der ik har spillet det første endnu.
Gravatar

#2963 ks 16 år siden

Spændende - lidt hyggelæsning til senere på aftenen :)
Gravatar

#2964 elwood 16 år siden

I aim to please 8-)

Ser frem til og plaske rundt i vandet og nynne Jaws themet, mens jeg sniger mig ind på mit offer.

Daaaada.... Daaaaada..... daaa... dadadadada
Gravatar

#2965 elwood 16 år siden

You no longer need to select the hidden blade, it will automaticly be selected if your enemy is unaware

Yes mange tak for det ubisoft 8-)

Hehe Davinci som Eizo's Q hmm...

Eizo was does this thing do?

Pushes a button that makes Da vincis Lunch fly out the window, right in the face of a guard

Da Vinci Oh Grow up Eizo!

Miljøet ser satme fedt ud, glæder mig hel til og kravle rundt igen på hus tagene, og med fjender der kan rigtig forfølge mig tegner det til og blive en sjov omgang.
Gravatar

#2966 ks 16 år siden

Bygningerne skulle vist også være lidt højere. Det må sgu give nogle dejlige udsigter over et 1500-tallet Venedig om natten ;)
Gravatar

#2967 elwood 16 år siden

#2966 Yep, men håber blot at de inoperere nattelivet som et gameplay del, og ikke blot som show off.

Jeg vil jo mene vagter f.eks. ser dårliger i mørke.

Kan også godt li at de har skævet lidt til GTA med den mere dynamiske ændring med at en mission, kan starte som noget, og så udvikle sig hen af vejen, istedet for de her 3 standard ting man sku gør i AC.
Gravatar

#2968 elwood 16 år siden

Harley Quinn

You look diffrent, and sounds too, nogen grafiker har rigtig hygget sig her hehe.

Det er godt nok Arleen Sorkin, men man skal dælme lytte efter for lige og ku høre det, det er ikke stemmen fra Batman TAS hun benytter (der er hun lidt mere High pitches, hendes Oh gjee that's swell Mr. J er så karateristisk) men nu er hun også ældrer så måske er det det, eller også er det blot for og adskille sig lidt fra den gamle udgave.

Uanset hvad så ser jeg da frem til og smække hende rundt i ringen 8-)
Gravatar

#2969 filmz-Kadann 16 år siden

Haha, Harley, nu ekstra slutty! :D
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#2970 ks 16 år siden

Er jeg den eneste, der er temmelig hyped over Batman: Arkham Asylum? Ellers læs EuroGamer's nye hands-on preview. Det vækker bestemt interessen.

http://www.eurogamer.net/articles/batman-arkham-as...

Skriv ny kommentar: