Panik. Jeg går som tidligere sagt med tanker om at sælge min PS3, nu ville jeg så lige finde min kvittering, men den ligger ikke sammen med alle mine andre gemte kvitteringer.
Så ville jeg lige høre..: Hvis uheldet er ude, og den går i stykker, skal jeg så bruge kvitteringen, eller kontakter man Sony direkte?
Personligt kunne jeg ikke finde på at købe noget (så dyrt) brugt uden, at der fulgte en kvittering med, så jeg frygter selvfølgeligt også for salgsmulighederne.... Pis og lort.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Da jeg kedede mig lidt under weekendens sommerhus besøg langt fra internet fandt jeg ud af man kan gå ind på adressen m.ps3fanboy.com selv på en så gammel mobil (6610) som jeg har og så er der lidt konsol-nyheder alligevel. :-)
Elwood prøvede du iøvrigt i Force Unleashed at bøje en af de stål-pinde der holder gangbroen der hvor tie-fighters flyver forbi? Hvis man bøjer stål-pinden helt op så flyver den næste tie-fighter ind i den og eksploderer - meget cool at man kan bruge omgivelserne. :-)
#306 Yep yep noget af det første jeg faktisk rode med sjovt nok.
Synes dog det lidt mere cool og gribe en Tie-Figther Midair når den flyver forbi en.
Tiny critic, eller vel det er det ikke så meget, men jeg synes ikke den her demo viste DMM Frem så meget, det som gør at forskellige matrialer træ, og jern f.eks. sku opføre sig realistisk, træ sku splintrer og Jern bøjes.
Jo man ser jernet blive bøjet, og den ser også ud til og udregne det tilfældigt, således det ikke bare er en normal animation, men hvis jeg tager en stormtrooper f.eks. og hammer ind mod en jerndør, havde jeg håbet på han også ville "bøje" døren, det synes jeg ikke rigtig jeg så.
Men jeg tror når man støder på noget træ i spillet, så skal DMM nok gå amok.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#301 dyg 16 år siden
Så ville jeg lige høre..: Hvis uheldet er ude, og den går i stykker, skal jeg så bruge kvitteringen, eller kontakter man Sony direkte?
Personligt kunne jeg ikke finde på at købe noget (så dyrt) brugt uden, at der fulgte en kvittering med, så jeg frygter selvfølgeligt også for salgsmulighederne.... Pis og lort.
#302 elwood 16 år siden
Scroll ned i bunden for LBP.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#303 elwood 16 år siden
[url= Woods[/url]
#304 McPeter 16 år siden
#305 McPeter 16 år siden
http://www.gametrailers.com/player/39066.html
Edit:
6 måneders live capture optagelser med 80 skuespillere... de påstår det er ca. det samme som til 3 spillefilm...
Imponerende
#306 McPeter 16 år siden
#307 elwood 16 år siden
Synes dog det lidt mere cool og gribe en Tie-Figther Midair når den flyver forbi en.
Tiny critic, eller vel det er det ikke så meget, men jeg synes ikke den her demo viste DMM Frem så meget, det som gør at forskellige matrialer træ, og jern f.eks. sku opføre sig realistisk, træ sku splintrer og Jern bøjes.
Jo man ser jernet blive bøjet, og den ser også ud til og udregne det tilfældigt, således det ikke bare er en normal animation, men hvis jeg tager en stormtrooper f.eks. og hammer ind mod en jerndør, havde jeg håbet på han også ville "bøje" døren, det synes jeg ikke rigtig jeg så.
Men jeg tror når man støder på noget træ i spillet, så skal DMM nok gå amok.
#308 elwood 16 år siden
Bliver spændende nok og se hvad Home integrationen gør for det spil.
Home i 2008 we promise
#309 McPeter 16 år siden
#310 elwood 16 år siden
[url=
Digital Molecular Matter