Men missions valget virkede meget standard pt. ikke nødvendigvis dårligt, jeg er blot spændt på hvad spillet kan byde på af unikke missions, men demo'en havde en hel rigtig længde, og det er satme fed og railglide på strømkablerne med fuld fart vrrooommm!
Og så er jeg jo en sucker for det og kravler højt op i luften og hammer ned i asfalten, med et stort brag! Så alle ting flyver omkring øre'erne på en.
Infamous er stadig i søgeren for mig i hvertfald, sammen med Prototype.
Nå nu skal vi så lige hører fra DarkLight om hans mening hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3108: Man kan se nede i "toolbar'en" (det grå noget) at man har fået en ny besked. Jeg var allerede inde på vores liga-skærm på det tidspunkt, så jeg trykkede R3 for at komme ind til min "Player-Hub"(man kan også komme finde den under "Online Game Modes", hvor jeg kunne trykke Accept til din invite.
Men ellers kan det være nemmere hvis man lige sender en besked inden man sender en invite, for det er ellers ikke altid at man lægger mærke til at man har fået en invite.
Men noget der er irriterende, som jeg håber at EA får fikset til det næste spil, er at man skal være i stand til at gå ud af sit Manager Mode-spil uden at man automatisk taber kampen 3-0. Hvis jeg er i gang med en vigtig kamp i Manager Mode, bliver jeg nødt til at slukke spillet, og så starte op igen for ikke at tabe kampen, hvilket ærligt talt er noget irriterende! Så det håber jeg at de får gjort noget ved.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Jeg kunne desværre ikke lige finde ud af at oprette en kamp til en bestemt modstander(dig). Det må jeg se om jeg kan finde ud af en anden gang. Jeg kunne ellers godt tænke mig en match imod dig ;-)
Okay - så det er scrolleren, der skal holdes øje med :)
For at udfordre til kamp, MasterMorten, går du ind i vores liga - klikker på en af vores navne (fx mit) og vælge "invite to league match" (hedder den vist).
Det er ganske simpelt, men man skal naturligvis vide, hvornår folk er klar til kamp.
Så er forberedelserne til E3 hypening vidst for alvor igang, Michael Ancel's lille geni streg Beyond good and Evil, som ikke fik den opmærksomhed som det fortjente, er der nu kommet noget footage af en art op af, ser det ud til, eller også er det bare genialt fan projekt 8-)
Animations mæssigt ku det dog passe fint, da Ubisoft folkene før har demostret deres ekspertise på det område.
Men det ligner ret meget noget visual demostration af hvordan spillet vil blive, det ligner Jade, så jeg er ret sikker på det er første tegn på noget nyt fra Beyond good and evil.
Ingame eller ej, det er en fed video i hvertfald, og jeg glæder mig til og se det første fra spillet til E3.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Nogen der har prøvet at skifte harddisk i deres PS3? Nu har jeg ikke haft mere plads på den i uanede tider og det irriterer mig mere og mere...
Nogen tips? Fx hvad gør jeg med backup af det jeg pt. har liggende osv? Hvad med selve installationen? Og hvordan får jeg styresystem over igen (er der ikke noget med det ligger som flashhukommelse indbygget i PS3'en?)
#3111 elwood 16 år siden
Hel klart sjovest og spille ond 8-)
Men missions valget virkede meget standard pt. ikke nødvendigvis dårligt, jeg er blot spændt på hvad spillet kan byde på af unikke missions, men demo'en havde en hel rigtig længde, og det er satme fed og railglide på strømkablerne med fuld fart vrrooommm!
Og så er jeg jo en sucker for det og kravler højt op i luften og hammer ned i asfalten, med et stort brag! Så alle ting flyver omkring øre'erne på en.
Infamous er stadig i søgeren for mig i hvertfald, sammen med Prototype.
Nå nu skal vi så lige hører fra DarkLight om hans mening hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3112 Kruse 16 år siden
Men ellers kan det være nemmere hvis man lige sender en besked inden man sender en invite, for det er ellers ikke altid at man lægger mærke til at man har fået en invite.
Men noget der er irriterende, som jeg håber at EA får fikset til det næste spil, er at man skal være i stand til at gå ud af sit Manager Mode-spil uden at man automatisk taber kampen 3-0. Hvis jeg er i gang med en vigtig kamp i Manager Mode, bliver jeg nødt til at slukke spillet, og så starte op igen for ikke at tabe kampen, hvilket ærligt talt er noget irriterende! Så det håber jeg at de får gjort noget ved.
#3113 elwood 16 år siden
I never seen him this close before.
Bilerne i spillet ligner mest bare noget der ber om og blive blæst til atomer... Hvilket jeg så gør 8-)
#3114 MuManden 16 år siden
Jeg kunne desværre ikke lige finde ud af at oprette en kamp til en bestemt modstander(dig).
Det må jeg se om jeg kan finde ud af en anden gang. Jeg kunne ellers godt tænke mig en match imod dig ;-)
#3115 ks 16 år siden
For at udfordre til kamp, MasterMorten, går du ind i vores liga - klikker på en af vores navne (fx mit) og vælge "invite to league match" (hedder den vist).
Det er ganske simpelt, men man skal naturligvis vide, hvornår folk er klar til kamp.
#3116 ks 16 år siden
#3117 elwood 16 år siden
There is no way in hell det her er Ingame grafik, altså sådan det vil se ud, når man spiller
Animations mæssigt ku det dog passe fint, da Ubisoft folkene før har demostret deres ekspertise på det område.
Men det ligner ret meget noget visual demostration af hvordan spillet vil blive, det ligner Jade, så jeg er ret sikker på det er første tegn på noget nyt fra Beyond good and evil.
Ingame eller ej, det er en fed video i hvertfald, og jeg glæder mig til og se det første fra spillet til E3.
#3118 elwood 16 år siden
Looking good.
#3119 McPeter 16 år siden
Nogen tips? Fx hvad gør jeg med backup af det jeg pt. har liggende osv? Hvad med selve installationen? Og hvordan får jeg styresystem over igen (er der ikke noget med det ligger som flashhukommelse indbygget i PS3'en?)
Mange tak!
#3120 elwood 16 år siden
[url= you go[/url]