Med det rette program, f.eks. dette: http://www.partition-tool.com/personal.htm .. kan du gøre den nuværende partition på din eksterne disk mindre og så oprette en ekstra til backup, formatteret til FAT32. Du skal dog være opmærksom på at det kan gå galt og partitionerne dør, men det har jeg endnu ikke oplevet.
Når din nye partition så er oprettet, slutter du bare harddisken til PS3'eren, kører backup-programmet, venter, udskifter disken, kører backup-programmet igen, venter endnu mere og så er du en glad mand. ;)
Og så var anden kamp ellers en opvisning fra min side i brændte chancer og forfærdeligt forsvarsspil. Roma har godt nok nogle sløve forsvarsspillere - er du gal. Skulle nok have valgt et andet hold, hvis jeg ville have nogle forventninger om at vinde et par kampe.
I øvrigt er det mit absolutte hadepunkt ved FIFA. Hastighed på spillerne er alt. Styrke, pasningsspil og alt andet er fuldstændig underordnet. Hvis spilleren er hurtig er han god, hvis ikke er han dårlig.
Tak for kampen i øvrigt :) Jeg vil gruble lidt over en snarlig revanche. Bliver desværre nød til at smutte til træning nu.
#3151 filmz-Kadann 16 år siden
Med det rette program, f.eks. dette: http://www.partition-tool.com/personal.htm .. kan du gøre den nuværende partition på din eksterne disk mindre og så oprette en ekstra til backup, formatteret til FAT32. Du skal dog være opmærksom på at det kan gå galt og partitionerne dør, men det har jeg endnu ikke oplevet.
Når din nye partition så er oprettet, slutter du bare harddisken til PS3'eren, kører backup-programmet, venter, udskifter disken, kører backup-programmet igen, venter endnu mere og så er du en glad mand. ;)
#3152 MuManden 16 år siden
Oki doki og mange tak for linket? Jeg må jo se om jeg kan finde ud af det. Det bliver nok det her, der bliver min største udfordring, tror jeg.
#3153 ks 16 år siden
#3154 MuManden 16 år siden
Men tak for kampen, det var MEGET sjovt ;-)
#3155 ks 16 år siden
Det var så godt som umuligt at holde Farfan.
#3156 ks 16 år siden
Tak for kampen i øvrigt :) Jeg vil gruble lidt over en snarlig revanche. Bliver desværre nød til at smutte til træning nu.
#3157 elwood 16 år siden
Og det var mit bidrag til fodbold snakken
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3158 MuManden 16 år siden
Men jeg havde jo også en på stolpen, plus andre gode forsøg, syntes jeg.
#3159 ks 16 år siden
#3160 MuManden 16 år siden