Jeg begynte her fornylig på "professionel". Syntes dog det er lidt svært, men nægter at gå et niveau ned ;-) for der var det begyndt at blive for nemt.
Jeg er lige gået op på "world class" efter at have vundet ligaen og CL på professionel. World class er sgu en udfordring, det må jeg sige. Jeg er gået fra et 10-15 points forspring i sidste sæson til en midterplacering i ligaen med Barcelona :o
Man lærer dog mere af at tvinge sig selv til at spille på højt niveau, syns jeg. Det kræver lidt mere koncentration omkring driblinger, pasningsspil og forsvar.
Jeg fik forresten også 2 nye trofæer til samlingen, takket være min sejr over dig ;-)
Men du er altid velkommen til at udfordre mig, bare skiv til mig (på PS3en) hvis jeg spiller noget andet. Det var jo 2 meget jævnbyrdige kampe, må man sige, men det gør det jo også meget sjovere.
Absolut. Jeg er godt nok træt af Roma dog - sik' et lorte hold :) Uanset hvor mange friløbere jeg laver, så catcher hele dit forsvar op med mig inden jeg når mål. Det er lettere anstrengende :(
Hehe - lækkert selvmål! Hvordan fanden kunne det ske? Men ja, du skal vist være glad for, at ingen af de to skud på sammenføjningen (af alle steder!) gik ind.
Du er super farlig på kontra. Det hjælper med de hurtige angribere overfor mit lidt klodsede forsvar.
#3161 ks 16 år siden
Hvilken sværhedsgrad spiller du på i singleplayeren?
#3162 MuManden 16 år siden
Edit: hvad spiller du på?
Mere edit: Nu har jeg lavet om på bolden;-)
#3163 ks 16 år siden
Man lærer dog mere af at tvinge sig selv til at spille på højt niveau, syns jeg. Det kræver lidt mere koncentration omkring driblinger, pasningsspil og forsvar.
#3164 MuManden 16 år siden
Men du er altid velkommen til at udfordre mig, bare skiv til mig (på PS3en) hvis jeg spiller noget andet. Det var jo 2 meget jævnbyrdige kampe, må man sige, men det gør det jo også meget sjovere.
#3165 MuManden 16 år siden
#3166 ks 16 år siden
#3167 MuManden 16 år siden
Tilgengæld er jeg farlig på kontra...
#3168 MuManden 16 år siden
#3169 ks 16 år siden
Du er super farlig på kontra. Det hjælper med de hurtige angribere overfor mit lidt klodsede forsvar.
#3170 ks 16 år siden